Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren06.03.20090 likes
Hallo allemaal, ik ben er weer eventjes.

Ja visser die konijnenpantoffels zijn er nu helaas niet meer... ze hebben niet het eeuwige leven he .

Heej Bonneke wat leuk jou ook weer te "lezen". Bedankt voor het succes, gaat helemaal goedkomen.

Geniet er van Ploff!

Groetjes Cin
Citeren16.04.20090 likes
zo daar ben k weer even..
das weer eve terug dat hier ben geweest...
dus... kom maar weer eve langs..

zie dat nog aardig netjes is..

dus heb des te meer tijd om eve wat dingen bij te kerven in de boom!!

tja...iemand moet de boom vol kerven

met wat...ja g nie zeggen...
dat ziet men van zelf wel ha ha ha

een ding is zeker...hij is egt een schatje
en hij is heeeeeeeeeeeeeel lief en leuk enz...

zooooooooo boom vol gekerft..
en k ben er weer weg mee...

en uhe...
wel netjes laten hier he!!!

xxxxjes
Citeren17.04.20090 likes
knuffel danielle wel geen zin in boom vernielen doe ik wel hier:D
kusssssssss schat
Citeren17.04.20090 likes
schat kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssss
en dikke knuff moppie
( vind hier ook best ha ha ha)
Citeren18.04.20090 likes
goh kom ik ff hier na een lange tijd zie ik dat cin stiekum weer is geweest lieve cin ik heb je gemist , t was altijd leuk met je te chatten ,wie weet heb je snel weer het lef om de room te betreden dikke kuss van shirley

we kletsen.com snel weer eens

Advertise here!!

Citeren22.05.20090 likes
Voor de verliefden hier een bankie....
Citeren11.11.20090 likes
goedemorgen laantje

het is alweer heel lang geleden dat ik bij je langs bent geweest.
het ruikt heerlijk bij je naar de herfst.
ik loop dor haar het prieeltje en ziet onderweg dat er een aantal bankjes toch wel aan vervanging toe is.
ik zal er voor zorgen dat er nieuwe komen, meteen die wat confortabeler zijn dan die er nu staan.
er ligt veel blad straks even opruimen maar eerst even de kachel aan in het prieeltje , misschien dat er nog wel iemand langs komt kunnen we samen kofje drinken.
mm het wordt al lekker warm en kofje ruikt heerlijk, ik droom een beetje weg, en mijn fantasie neemt de vrije loop als het nou is zo was en als ik nou eens hihihihi.
ik schrik op mijn kofje is op ik trek mijn jas aan en harkt een beetje het blad aan , zo dat ziet er al beter uit.
ik ruim de hark op en oww wie komt daar nou aan, ik kan het niet goed zien maar er loopt wel iemand.
ik loop wat door en ga naar huis, opzoek naar wat nieuwe bankjes voor in het laantje.

dag laantje
Citeren11.11.20090 likes
toch wel zwaar die tassen met snoep voor sintmaarten.
even het laantje gezellig maken .
overal lampionnetjes op hangen steek ik straks de kaarsjes wel aan
hee verhip zag ik carin nou net weg lopen.
jammer net gemist
misschien heeft ze de kachel in het prieeltje aangestoken
ga daar maar eens kijken
oh ja mmmm lekker en er staat ook nog warm water dus ff lekker bakkie thee zetten.
'wat is het uitzicht vanuit het prieeltje toch mooi.
de regen kletterd tegen de ramen. denk dat ik nog maar ff blijf. heb toch niet zo veel te doen vandaag. ...................
Citeren11.11.20090 likes
ha laantje

nou ik ben opzoek geweest naar wat nieuwe banken en ik denk dat ik wel iets heel moois heb gevonden.
ik heb er 8 gekocht maar weet niet ofdat dat genoeg is, ik zie zo af en toe toch wel een setje of verliefd stelletje op de scroll.
we wachten het even af, oja ik kreeg bij de banken mooie kussentjes we kunnen die niet buiten laten , die moeten dan na gebruik maar in het prieeltje worden gelegt.

dag laantje
Citeren11.11.20090 likes
ik ga wel effe zitten erop zeg ..... ben benieuwd wuie nu echt eens bij me wil gaan zitten:P

Adverteer hier