zo laantje daar ben ik dan weer ff
ik weet niet meer of ik hier geweest ben sinds lajos geboren is.
maar het is zo een lief jochie.
ben echt blij dat hij er is en ze zusjes gelukkig ook.
alleen vind ik het jammer dat ik geen echt kraamtijd heb gehad.
lijkt wel of de hele wereld het te druk heeft met zichzelf en geen tijd meer voor mij.
kraamhulp was een lieve vrouw maar had te weinig uren om echt wat te doen dus was ik snel weer op de been.
me schoonvader daar gaat het heel slecht mee gaat dus veel aandacht naar uit.
me nicht is overleden onverwachts was pas 48 jaar oud

en zo zijn er nog meer dingen. heb het idee dat je gewoon niet de tijd krijgt om te herstellen. je moet meteen weer door.
kraamvisite . pfff wat is dat een aantal zijn er geweest. gelukkig de gene die me het meeste dierbaar zijn. maar de rest zegt steeds kom binnenkort een koppie doen hoor. nou laat maar zitten van mij hoeft het niet meer . als ze willen kunnen ze over 11 maanden op ze verjaardag komen anders blijven ze dan ook maar weg.
misschien zie ik het allemaal een beetje zwart maar het zou fijn zijn als er ook eens mensen in mijn omgeving zijn die naar me omkijken . lijkt wel altijd van 1 kant te moeten komen. ben er nu ( voor de zoveelste keer ) weer eens achter dat je van mensen om je heen niks hoeft te verwachten. het draait alleen maar om werk geld verdienen en druk druk druk zijn pfffff.
de conclusie van dit gezeik is . je hebt alleen je zelf en je kids soms nog een paar familie leden en goeie vrienden de rest is schijn. nou dan maar niemand hoef ik ook geen rekening meer te houden met die zogenaamde vrienden .
sorry laantje moest het ff van me afschrijven.
nu weer uithuilen en opnieuw beginnen
spreek je snel weer moet rennen om me engeltjes van kids op te halen kussssss laan en tot de volgende keer