Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren24.10.20080 likes
Kom ff zwijmelen bij je laantje over mijn schatje... morgen zie ik hem weer heb hem best erg gemist.. mja dat komt morgen dan weer goed.. kan ik weer in zijn veilige armen liggen.. dat voelt altijd zo heerlijk en vertrouwt aan.. ja laantje jij weet wel wat ik bedoel he... zucht!!!! kom snel weer langs en ff op je bankje zwijmelen.. misschien neem ik hem wel mee en laat ik hem je mooie laantje zien!! truste lieve laan kussss
Citeren11.11.20080 likes
hey laantje

kom even bij jou langs, het heeft hard gewaait en dacht zal het hier is even an harken.
het is erg stil bij je terwijl dit toch de tijd van het jaar is dat mensen een beetje warmte zoeken.
we naderen toch weer de feestdagen, dan is het toch fijn om niet alleen te moeten zijn.
ach wie weet als ik hier de boel weer een beetje aan kant heb bij jou en de koffie en thee heb aan gevuld bij het prieeltje dat er dan weer wat mensen verschijnen.
ik zal de kachel iets aan zetten het wordt anders zo koud en kil bij jou.
nou laan ik ga ervandoor
Citeren11.11.20080 likes
Heej laantje.. Oohhh heb ik roosje net gemist maar zie nig wel warme koffie staankan wel ff een bakkie gebruiken..kijk en ik heb koeken meegenomen mocht iemand er zin in hebben... tast toe!
Wat lig je er prachtig bij laan deze tijd van het jaar maar het is nu wekl te koud om op je bankjes te gaan zitten hoor.. in het prieeltje is het lekker warm.. Het zijn mooie dagen laan en ik hou mijn hoofd omhoog en mijn hart positief.. Er liggen mooie dingen in de toekomst... Pfff lekker bakje koffie zeg roosje die ging er goed in.. Nu ga ik ff op de chat kijken wie er allemaal zijn.. Tot snel lieve laan dikke kussssss van Spook
Citeren07.12.20080 likes
Hier moet ik vaker komen lekker koffie van lief roosje en koek van spookje lekker hoor.

Dankje lieve meisjes kussss
Citeren08.12.20080 likes
ik ben verliefd op ellis

Advertise here!!

Citeren18.12.20080 likes
zo laantje daar ben ik dan weer ff

ik weet niet meer of ik hier geweest ben sinds lajos geboren is.
maar het is zo een lief jochie.
ben echt blij dat hij er is en ze zusjes gelukkig ook.
alleen vind ik het jammer dat ik geen echt kraamtijd heb gehad.
lijkt wel of de hele wereld het te druk heeft met zichzelf en geen tijd meer voor mij.
kraamhulp was een lieve vrouw maar had te weinig uren om echt wat te doen dus was ik snel weer op de been.
me schoonvader daar gaat het heel slecht mee gaat dus veel aandacht naar uit.
me nicht is overleden onverwachts was pas 48 jaar oud
en zo zijn er nog meer dingen. heb het idee dat je gewoon niet de tijd krijgt om te herstellen. je moet meteen weer door.
kraamvisite . pfff wat is dat een aantal zijn er geweest. gelukkig de gene die me het meeste dierbaar zijn. maar de rest zegt steeds kom binnenkort een koppie doen hoor. nou laat maar zitten van mij hoeft het niet meer . als ze willen kunnen ze over 11 maanden op ze verjaardag komen anders blijven ze dan ook maar weg.
misschien zie ik het allemaal een beetje zwart maar het zou fijn zijn als er ook eens mensen in mijn omgeving zijn die naar me omkijken . lijkt wel altijd van 1 kant te moeten komen. ben er nu ( voor de zoveelste keer ) weer eens achter dat je van mensen om je heen niks hoeft te verwachten. het draait alleen maar om werk geld verdienen en druk druk druk zijn pfffff.
de conclusie van dit gezeik is . je hebt alleen je zelf en je kids soms nog een paar familie leden en goeie vrienden de rest is schijn. nou dan maar niemand hoef ik ook geen rekening meer te houden met die zogenaamde vrienden .

sorry laantje moest het ff van me afschrijven.
nu weer uithuilen en opnieuw beginnen
spreek je snel weer moet rennen om me engeltjes van kids op te halen kussssss laan en tot de volgende keer
Citeren29.01.20090 likes
loop eve het laantje op..
das al weer tijd terug dat ik hier ben geweest,

en zie dat.. het hier ook niet veel veranderd is..
prullen bakkun over vol...
en de bomen zie dat... geen nieuwe tekste in de boom gekerft zijn..
tjee... best jammer...
voor zo'n mooi laantje..

word weer tijd dat er hier en daar weer wat gebeurd..
begin maar even bij de prullenbakku...

en zal...even in de boom kerven..hoe leuk stef28 is..

en hoe een sgatje jammie is.. hij denkt elke dag aan me...

en hoe train ... me altijd weet op te vrolijke..

en hoe ...lief sommige zijn..

zo laantje...
je bent nu weer lkkr schoon..
en de bomen zijn weer gekerft..
nu moet ik jmmr genoeg weer gaan...
maar..zal snel terug komen om te kijken hoe het er hier voor staat!

en lieve wandellaars...HOU het een beetje schoon
Citeren24.02.20090 likes
zo daar ben ik weer even..
en zie dat nog steeds lkkr schoon is...
en erg rustig..
zo kan ...ik even bij komen en even een nieuwe tekst in de boom zette,

clubhuis...ik hou van jou
en...ben blij dat ons zooooo goed gaat!!!!

en ..dat kaartje van jammie ...nog meer kaartjes heeft aan getrokken en een heele mooie bos met bloemen

ja mijn afgelopen week kan niet meer stuk..
ga voor nog zo'n goeie week..

nou ga nu maar weer even opschieten..
moet nog een hoop doen vandaag...
laantje..
laat de mensen je niet vervuilen..
en.....kom snel weer terug
Citeren24.02.20090 likes
goh de eerste keer dat ik hier rondwandel met self iemand naast me en jah nog un vent owk!

hijs wel 15 jaar ouder dan mij, maar das wel hendig iemand van mijn leeftijd sou mi jmet me troep niet snappen!

ik weet nu wat liefde en houden van is, en warom mensen dus kunnen overleven en het nog leuk hebben owk!

ikga lekkr tegen me groote knuffelbeertje aansitten op het bankje bij de vijfer!

kussie van kirsten o peen roze wolk
Citeren24.02.20090 likes
Mooi wolkje Kirsten

lekker blijven zitten en geniet van elkmoment met de persoon die jou hart gestolen heeft en btw wat maak dat leeftijds verschil aj maar gelukkig bent

Groetjes Harry

Adverteer hier