|
|
|
kom ook ff langs..
zie spookje op het bankje zitten en gaat naast haar zitten.
pak spookje ff heel stevig vast.. huil maar meisje.. gooi het er maar uit.. komt allemaal goed... kusssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je snuffie je weet wel waarom.. huil ff flink bij je uit en wil je niet meer loslaten nu |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi laantje
ja ben er ook weer en zeg even niks meer de tranen rollen toch alweer het is moeilijk maar ik moet erdoor heen
kussssssssssssss en knufffffffffffffffffffff |
as long as you need me spookje
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je snuff kusss.. lieve laantje toch waarom is het leven zo hard en moet het zoveel pijn doen.. jij weet waar ik het over heb he hoef het niet uit te leggen aan je en mijn lieve snuff weet ook waar ik het over heb.. jaa idd laantje snuff is een lieverd ze is er voor me.. hoop dat alles snel goed komt.. in snuff haar armen vloeien de tranen zachtjes door op haar t-shirt die ondertussen al zeiknat is.. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik dacht ach het is wel lekker weer ga even naar het laantje effe lekker op een bankje zitten plots hoor ik een snik dus loop ik even door en zie een verdrietig vouwtje zitten ik ga naast haar zitten en sla even een arm om ajax heen en hou haar even vast kop op meisje je hebt vrienden genoeg om mee te praten ga niet al je verdriet alleen verwerken.
ik zal voortaans beter opletten of je er weer zit kus ajax |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
dacht dat dit het verliefde laantje was . krijg meer het idee dat het het treurvrouwenlaantje is
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nee mrammie maar het laantje luistert overal naar en geeft iedereen met een verliefd of ellendig gevoel een rustgevende indruk. Met haar mooie bloemen en bomen vooral nu het herfst word. Ik kom hier graag of ik me goed of slecht voel.. heb geen woorden nodig voor het laantje ze weet wat ik wil zeggen!! Lieve laan dank je kusssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten spookje mooi verwoord,dikke kusss en knufff en sterkte meis,liefs Bonneke 
|
|