Citeren13.09.20080 likes
triest bonn en al is het geen fam gecondoleert wat hoor je vaak van deze berichten gelukkig zijn er ook andere dingen te melden maar laantje is er voor ons allen en zo gesloten als een boek laantje tot volgende keer
Advertise here!! |
Citeren13.09.20080 likes triest bonn en al is het geen fam gecondoleert wat hoor je vaak van deze berichten gelukkig zijn er ook andere dingen te melden maar laantje is er voor ons allen en zo gesloten als een boek laantje tot volgende keer |
Citeren13.09.20080 likes ja heel triest en ook van mij gecondoleerd Bon en laantje ik ben er ook even heel even maar want ga zo mijn bed ik
kussssssssssss en knuffffffffffffffffff |
Citeren13.09.20080 likes thanks lieve visser en ajax,dikke kusss en knufff |
Citeren14.09.20080 likes ben er weer laantje even weer zitten op het bankje even genieten van de rust want gisteren was het niet zo gezellig bij mijn moeder al die ruzie`s waarom toch doet me denken aan mijn jeugd en de tranen rollen alweer
kussssssssssssssss en knufffffffffff |
Citeren14.09.20080 likes zo laantje kom ook ff bij je binnen wippen
althans doe me best tis meer een beetje strompelen. de snelheid is er ff uit. dus ik ga ff lekker op een bankie zitten bij je en genieten van het mooie weer . tis toch heerlijk zo te zitten mijmeren over wat de toekomst voor je in petto heeft. worden spannende maanden. hoop dat allemaal zo lekker blijft lopen met me buik. hij groeit al aardig. ik zelf vind dat ik een flinke buik heb maar ze vinden het een klein buikie ![]() ![]() heb van de week de kledingkast op geruimd met me meiden samen. pfff haalde uit 2 kasten wel 5 was manden wat ze niet meer paste ![]() ![]() maar goed als dat het ergste is in een mensen leven, ouder worden, dan valt het nog best wel mee. ook al is het leven niet altijd leuk . en zeker niet altijd even eerlijk. toch hou ik er van zo als het gaat. als je alleen maar zonneschijn in je leven hebt dan zie je de mooie kant van de zon op een gegeven moment ook niet meer. laat het soms maar lekker regenen en waaien. kan je tenmiste lekker tegen elkaar aan kruipen ![]() ![]() oh laantje ik moet weer weg er is heerlijk voor me gekookt . gebakken aardappeltjes met kip jammie. spreek je snel weer laan. en je ziet er weer prachtig uit ook al beginnen je bladeren wat geel en oranje te worden. het siert je kusss laantje en tot laters |
Advertise here!! |
Citeren15.09.20080 likes hoi laantje
ben er weer even wil weer even van je rust genieten ben moe van de folders rondbrengen en valt niet altijd mee om rustig te blijven zonder kalmeringsmiddel maar gelukkig ben jij er en kan ik weer even tot rust komen kusssssssssssssssss en knufffffffffffff |
Citeren15.09.20080 likes lieve laantju,net als ajax kom ik hier ook even om tot rust te komen.
Ik heb heel veel moeite om te begrijpen waarom mijn goeie schoolvriendin tot haar daad is gekomen.IK heb het vreselijk te doen met haar moeder,haar man en haar familieleden. ik ben vanmiddag naar het kerkhof geweest,en heb haar gezegt dat ik het voor haar fijn vindt dat ze de rust heeft gevonden,maar ik vindt het zo moeilijk om het te accepteren.Ook vind ik dat haar kindje een kans had moeten krijgen bij de vader,maar ja wie ben ik,ik mag en kan er niet over oordelen,ze zal zo haar redenen wel gehad hebben.Het leven kan en is soms zo zwaar.En ze heeft heel veel meegemaakt maar vindt het nogmaals zo erg voor de achterblijvers,ook moet ik heel veel aan kieke denken,omdat ze hetzelfde zal hebben,zitten met al die vragen over waarom,waarom dan toch. Dankjewel lieve laantje dat ik me hart even heb mogen luchten. Kuss en knufffffffffffffffff |
Citeren16.09.20080 likes Heej lieve laantje ik kom even bij je op je bankje zitten. Je weet wel waarom he laan.. het is zo moeilijk nu ff.. ik heb de hele nacht wakker gelegen kon niet slapen.. Tranen rollen over mijn wangen als ik op je bankje zit.. Maar het moet goedkomen.. het MOET gewoon.. lieve laantje ik wil nog even lekker op je bankje blijven uithuilen mag wel van je he.. dank je lieve laantje kusssss |
Citeren16.09.20080 likes spookje,sterkte meis,dikke kusss en knufff van mij ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.09.20080 likes dank je bonn kuss knuff |