|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi laantje
ja ben er ook weer even ben even moe van folders rondbrengen dus ga ik even op het bankje zitten even wegdromen
kussssssss en knufffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve laantje,ik dacht ik kom weer eens effe kijken,ik voel me niet zo lekker,heb veel verdriet momenteel om dingen die er gebeuren hier op,en dat voelt niet goed voor mij en ik krijg het maar niet uit mijn hoofd wat ik ook probeer...........maar fijn om hier even te mogen zijn,gewoon lekker even op bankje zitten en kijken naar de lucht en me even te ontspannen,dankjewel lieve laantje en tot de volgende keer.Gelukkig begint donderdag de sport weer en ga ik me lekker proberen uit te leven op de trampoline,welterusten lieve laantje en dankjewel dat ik hier mijn verhaal even kwijt mocht,dikke kusssssss en knufffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi laantje
ja ben er weer moet even tot rust komen want je weet het laantje gebruik geen kalmeringstabletten meer dus moet het nu zonder doen en of het me lukt zien we wel met goede vrienden en een laantje moet het lukken
kusssssssssssss en knuffffffffffffffff |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten hoi lief laantje,
kom ff bij je zitten omdat ik erg verdrietig ben mijn jongste is gisteren voor 7 maanden vertrokken naar afganistan,maar ben superblij met mijn boerke hy is nu echt mijn steun en toeverlaat nu ik het er even zo moelijk mee heb en dan die lieverds hier op klets zijn ook echt superlief voor me maar laan peet komt hier wel door hoor maar doet erg veel pijn dat je je kind zo lang moet missen tja het is zijn eigen keus maar als ouder moet je het toch even verwerken pfffffffff ,nu rook ik nog ff mijn peukie op ff genieten van de rust hier  lief laantje bedankt dat ik dit hier weer ff kwyt kon
dikke kusssssssss peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve ajax en petra,
Heel veel sterkte en ik ben er voor jullie beiden,dat wisten jullie al maar dacht ik zal het nog maar een keertje zeggen,dikke kusssssss en knufffffffffffffff  
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo lieve laan
ik was weer aan de wandel
en hier ben ik weer
ik heb vergeet me nietjes voor je mee genoemen en zal ze in een plantenbak naast het bankje neer zetten zodat je iedereen er van kan laten mee genieten
net zo als ik van jou mag genieten
nou ik ga weer verder en neem de volgende keer weer wat andes als blijk van waardering mee
veel liefs joy en dikke kus laantje
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi lieve laantje
ja ben er weer zie het even niet zitten en ga even zitten op het bankje genieten van de rust en even nadenken en ja de tranen rollen weer en vraag me af waarom op veel dingen ja het leven is niet makkelijk en zeker niet voor mij
kussssssssss en knuffffffffffffffff |
hey laantje
ook ik maar even hier, soms zijn er dingen waar je niets van begrijpt, en daar zul je misschien nooit iets van begrijpen.
soms wil je dingen te perfect hebben en als je denkt dat je er dan bijna ben dan is het het net weer niet.
als je denkt nu is het voorelkaar en dan zomaar komt er een soort van kink in de kabel, en dan ben je een soort van teleurgesteld.
en dan vraag je je eigen af kan het dan niet anders?
abracadabra alakazam zo dat lucht op  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel laantje dat ik weer even mocht genieten en ja roosje je heb gelijk
kussssssssss en knufffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi laantje,ik kom ook even langs omdat ik vandaag een trieste mededeling kreeg te horen.Het is een vroegere vriendin van mij geweest,jaren zaten we bij elkaar in de klas,ben veel bij haar thuis geweest en ze had het zwaar.Haar vader heel jong overleden en ze moest het maar zien te rooien met haar moeder.Ook wilde ze zelf heel graag moeder worden,en dat lukte maar niet,6 jaar is ze bezig geweest en eindelijk was ze zwanger,nu 8 maanden en een hele lieve zorgzame man.Vandaag kon ze het niet meer aan allemaal en heeft ze een einde gemaakt aan haar leven en die van haar kindje.
IK wil haar man en moeder heel erg veel sterkte wensen,en ik hoop dat ze beiden de kracht zullen vinden om dit enorme grote verlies te kunnen dragen,in gedachten ben ik bij jullie,dikke kusss en knuff Bonn
Dankjewel lieve laantje ik moest dit even kwijt |
|