Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren22.08.20080 likes
hoi laantje laat mij ook eens ff bij je op bankje komen zitten en een troost zijn voor ajaxfan kom ajax neem een bakkie senseo en vertel je verhaal wie weet ben ik degene die je kan laten lachen en dat je je verdriet kan wegdrukken he zie ik een glimlach bij je verschijnen nou dan kan ik weer verder en wie er troost wil ik zal het geven doei laantje
Citeren22.08.20080 likes
Spookje ziet ajax drie bankjes verderop zitten en loopt naar haar toe. Spookje ziet traantjes over de wangen van ajax lopen en pakt een zakdoekje en geeft die aan ajax en geeft haar een welgemeende meevoelende knuffel..
Citeren22.08.20080 likes
dank je wel visser en spookje had ik even nodig
Citeren25.08.20080 likes
goedemorgen laantje
jemig lang geleden dat ik hier ben geweest.
de vakantie is weer voorbij en het gewone leven weer aan de gang, ook wel weer lekker gewoon je eigen dingen doen.
tis nog stil bij je laantje heb nog niemand gezien vanmorgen, ik ga even op een bankje zitten misschien dat er zo nog iemand komt.
dag laantje
Citeren26.08.20080 likes
Heej laantje mag ik even bij je uithuilen... Mijn vriendin gaat wss morgen terug naar duitsland en dan zie ik haar bijna niet meer, niet meer zoals nu in ieder geval en ga haar missen laantje en haar kids ook dat zijn mijn twee schatjes. Waarom is het leven voor sommige zo oneerlijk laantje waarom kunnen ze nu niet bij elkaar blijven en gelukkig blijven.. waarom moeten sommige mensen die al 8 jaar samen zijn en twee kids hebben ineens uit elkaar gaan. Nou ja laantje ik weet t ook niet maar weet wel dat ik haar enorm ga missen. Ja ik weet t laantje ik heb een auto kan haar opzoeken mja is niet dichtbij dus dat doe je ook maar heel soms. Mja gelukkig kunnen we elkaar via internet wel spreken. Ik ga weer naar kletsen lieve laan bedankt voor je luisterende oortje.

Advertise here!!

Citeren26.08.20080 likes
kom ook even langs in het laantje..
zie spookje op een bankje zitten huilen en ga haar troosten..
k snap zo goed wat ze bedoeld, al is heeft het bij mij niet zo lang geduurd.. maar begrijp haar zo goed...
ik mis diegeen ook enorm.. zou nog zoveel willen zeggen.. zoveel willen doen.. maar dat kan niet
knuffff lief spookje
Citeren26.08.20080 likes
dank je lieve snuff doet me goed ff in je armen uit te huilen en alles te laten lopen. kussss lieve snuff
Citeren27.08.20080 likes
heej laan... kom me weer ff neervleien op je bankje om wat nadenkwerk te doen. Ik vind het allemaal maar moeilijk hoor laantje. Jah ik weet t laantje ik moet het zelf doen maar het is zo'n lange zware weg om alleen te begaan. Als ik er aan denk wil ik al niet meer. Jah laantje je hebt gelijk ik moet zo is het ook niets .

Dank je lieve laantje xxx
Spookje
Citeren02.09.20080 likes
Heej laantje, ja ik weet t ik ben een paar dagen niet geweest. Het waren ook zulke gekke dagen. Ja je weet wel waar ik het over heb he laan. Ja idd laantje het voelt hartstikke goed en ben ook echt blij. Ik kom even op je bankje zitten om in stilte te genieten voor ik mijn bedje in duik.

Nou laantje hopen dat ik vannacht wel kan slapen

Dikke kuss Spookje
Citeren02.09.20080 likes
hey laantje

was wat aan de wandel met de hond en liep bijna voorbij
zag idd een bankje staan waar ik ook maar eens op ben gaan zitten en het zat in derdaad wel erg lekker
de hond ging naast het bankje rustig in het gras liggen slapen in de vroege middag zon
vogels vliegen van hot naar her om voedsel te vangen om hun jongen te kunnen voeden en zingen zo nu en dan ook hun vrolijk lied
WAT EEN HEERLIJKE RUST GEVENDE LAAN

nou laantje bedankt XXXXXXX dat ik van je mocht genieten
en ik spreek je nog wel eens
kusssssssss joy xxxxxxxxxxx

Adverteer hier