Citeren21.08.20080 likes
ajax dus ook veel om over na te denken
Advertise here!! |
Citeren21.08.20080 likes ajax dus ook veel om over na te denken |
Citeren21.08.20080 likes ik zie op bankje drie een klein meisje zitten met rode haartjes met een lief gezichtje, ik kniel voor haar neer en geef haar een hand kus en vraag mag ik jou als mijn vriendin toevoegen bij al die andere lieven vrienden en vriendinnen kusje |
Citeren21.08.20080 likes Ik zet me ook even op een bankje... alleen...
even alles overdenken van de laatste tijd... goeie dingen.. minder goeie dingen... mensen komen.. mensen gaan... bij de ene vind je het niet erg dat ie gaat bij de andere is het hartverscheurend, pijnlijk... waarom moeten dingen altijd anders lopen als dat je wil dat ze gaan.. of stiekem hoopt... |
Citeren21.08.20080 likes hey laantje....lang geleden dat ik hier nog eens geweest ben ik weet het, schaam me zelfs een beetje ![]() Maar in de verte zie ik precies iemand opduiken, zou het shie kunnen zijn? Ik besluit om het even af te wachten en anders drinken we samen een glaasje en kletsen bij... Lieve laantje, miss tot morgen ? Dikke kusss en knuffff mama xxxx |
Citeren21.08.20080 likes he mama dat is zeker tijd geleden maar is toch nu mama van 6 als ik goed heb begrepen we spreken elkaar zeker nog wel ik ben dan degene die je nog wel kent en hoop je zeker te spreken gr Visser |
Advertise here!! |
Citeren21.08.20080 likes Hey visser...
leuk je weer te zien ja... is lang geleden en tuuuurlijk ken ik je nog wat dacht je dan.... En ja... is idd mama van 6 de wonderen zijn de wereld nog niet uit hahaha.... kusss mamaxxxxx |
Citeren21.08.20080 likes heb je mijn bericht dan gehad op msn dat wonder een tweeling heeft gehad en wanneer is de jongste geboren mama en hoe heet het Visser |
Citeren21.08.20080 likes kom nog even zitten op het bankje voordat ik mijn bed in ga nog even van de rust genieten en even nadenken |
Citeren22.08.20080 likes heej laantje daar ben ik dan weer kom laatste tijd vaak je rust en schoonheid op zoeken, je geborgenheid opzoeken. op mijn favo bankje je mijn problemen vertellen, over wat ik meemaak en wat ik nog wil bereiken. Ik vertel je over mijn dromen en mijn nachtmerries. Ik vertel je over de mensen die ik heb zien vertrekken uit mijn leven met de mooie en slechte herinneringen. Het verlies wat voor altijd als een brandmerk in mijn ijsklomp staat geschreven. lief laantje je bomen staan er zo groen bij je veldjes staan vol bloemetjes je bankjes netjes bijgehouden. Zit dromerig voor me uit te staren denkend aan tijden van geluk en tijden van pijn. Verlies mezelf in je rustgevende schoonheid... |
Citeren22.08.20080 likes hoi laantje ja daar ben ik ook weer even pauze van de dagelijkse bezigheden ja even genieten van de rust en de schoonheid en nadenken over de toekomst en ben nog bezig met verwerken van mensen die ik ben verloren en ja mijn eigen vader en een goede vriend van mijn oudste zoon en mijn schoonvader en ja daar komen de tranen weer ,waarom moest jullie mij verlaten juist nu dat ik jullie zo hard nodig heb en denk aan je jaren van pijn en verdriet en hoop dat het eens over is |