Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren14.11.20050 likes
Zo, nog even door het verliefde laantje, voordat ik de klets op ga, en jullie lieve mensen, weer ontmoet....

Het is hier fijn en voel me dolgelukkig, het is al donker, maar dat geeft niks, ik hou van de duisternis.....heerlijk....

Zit te denken, zou het geen mooi idee zijn om hier in de decembermaand een GROTE kerstboom te plaatsen, inclusief betoverend mooie lampjes, en een piek?
En dat we dan samen voor elkander cadeautjes kopen die we dan in de kerstboom hangen, of, als ze te zwaar zijn, er onder neder te leggen? (en pas te openen op Kerstnacht)
En dan overal vuurkorven, en in een hoekje van ons (mag ik dat eigenlijk wel zeggen..."ons", ja toch?) laantje staat een koor "Carol of the bells" te zingen, compleet in Charles Dickens sfeer....mhhh... zie het al helemaal voor me, tesamen met mijn tedere en mooie Zoeteke loop ik hier, hand in hand en begroet jullie allemaal, en samen drinken we een gluhwein in de koude winternacht, en toosten op ons geluk.....

Dit gaat een Hemels mooie Kerst worden voor mij, en mijn zoeteke, kus XXXXX

Jonckheere Jaco
Citeren27.11.20050 likes
Hoi hoi
Even door het mooie laantje, wel een beetje koud, maar zie, de bomen zijn bedekt met sneeuw. De paden waar ik allemaal voetsporen zie, van mensen die mij voor zijn gegaan. Ik denk dat ik de laatste ben vanacht die hier heerlijk vertoeft. Jaco ik zie het al helemaal voor me, wij hier met zijn allen de kerstnacht doorbrengen. Lekker vuurkorven om ons heen. Mss nog wat terraskachels, voor de koukleumen onder ons...
En uiteraard heerlijk wijntje erbij. Jammie. Heerlijk mijmerend zit ik nu hier op het bankje, na een avondje stappen. Het was weer geweldig. Ik blik terug op de avond en ik weet dat ik me weer kostelijk geamuseerd heb. Tja helaas was ik deze avond afhankelijk van de bob, vandaar dat ik zo (vroeg voor mijn begrippen) hier ben. Kon er nog zo een paar uurtjes aan vastgeplakt hebben, maar tja Samen uit samen Thuis.
Ik rook mijn sigaretje nog in alle rust en dan hup naar mijn warme mandje in.
Citeren27.11.20050 likes
zo ff lekker hier weer heen tis weer lang geleden idd cats al die sneeuw hier heel mooi maar ook heel koud sommige mensen van klets heb ik in mn hart gesloten velen daar van zie ik helaas niet meer gelukkig hoor ik ze heeeeel soms nog via telefoon andere hoor ik niet meer maar merk nu dat ze weer langzaam terug komen druppelen wisten ze maar van het verliefde laantje dan zou ik ze hier ook mss nog tegen komen maar goed ik ben al lang blij dat ik ze weer in de room tegen kom zo vinden ze vast het verliefde laantje ook nog eens hoop ik vooral juist die oude kletsers waar ik zo goed mee over weg kon gelukkig zijn niet alle oude kletsers er een tijd uit geweest goed ik neem dit keer het eerste bankje gaat lekker ff zitten denk overal over na hoe het was heerlijk gewoon onze vlieg tijden en bus reis en toverlessen tja dat mis ik toch wel een beetje dan alle lessen die ik heb gehad type les , fluisterles ,franse les, zelfs lessen op msn haaaha fijn om daar naar terug te kijken goed mn sigaretje is op ik pak mn kleine draagbare asbak uit mn zak maak mn sig uit en ga er weer vandoor sluit het hekje achter me dicht kijk nog even om en weet dat het waarschijnlijk wel weer goed komt groetjes aan allemaal en vooral aan die ene speciale voor mij
Citeren27.11.20050 likes
Mhh....ik ben hier samen nu met mijn lieve en hele mooie Zoeteke, we zitten samen op een bankje, omarmd en verstrengeld in pure liefde,terwijl de roodborstjes en de koolmeesjes om ons heen vliegen, naarstig op zoek naar voedsel voor de winter.
Wat is de Liefde toch mooi, ik had dit echt nooit gedacht, maar wel gehoopt, stiekum toch....hihihi...

Ik kijk eens rond, en ons parkje ziet er vredig en maagdelijk wit uit, de sneeuw heeft zich als een bruidsluier over het landschap gedrapeerd, en alles ziet er zo vredig en rustig uit. Ik kijk mijn geliefde aan, en kus haar teder. In mijn ooghoek zie ik een gestalte naderen, het is Cats die ook weer even een rondje maakt door het park, en van de andere kant zie ik Shir naderen. We groeten ze beide en ze vervolgen hun wegen.....

Dit moment wil ik voor immer vasthouden, mijn zoeteke, zal er altijd voor je zijn, ik hou zielsveel van je!!! XXXX

Jacootje..XXX
Citeren27.11.20050 likes
Moest dit eigenlijk niet het verliefden laantje heten?

Tja, iedere nieuwe liefde is mooier en beter dan de voorgaande....
Dus je kunt het beste maar steeds weer opnieuw verliefd worden...

P.S. kan ook met steeds dezelfde persoon................................denk ik........

Advertise here!!

Citeren28.11.20050 likes
ach waters type fouten in de chatroom word ook begrepen dus dit vast ook
Citeren30.11.20050 likes
tis nog vroeg ....
lekker rustig,hier kan ik mijn gedachten de vrije loop laten...
was miss beter deze nacht ook ff langsgeweest,has ik kunnen nadenken,kunnen bezinnen,kunnen....
er is hier niet veel volk,en ik zet me op een bankje neer en steek een sigaretje aan....lekkker...
ik droom weg, heerlijk zo'n rust...
die vind ik hier thuis niet...had ik maar een koffietje meegebracht zou lekker smaken nu en me een beetje verwarmen...
het is kouder dan ik dacht en ik besluit dan ook maar om weer verder te gaan...
thuis wacht er nog een heleboel taken...pffff
was er daar ook maar de rust en de kalmte die ik nodig heb...

man van toen
XXXXXXX
Citeren01.12.20050 likes
zoooooo nog ff hier kijken of ik nog wat bekende ziet :d
jammer het is heel stil nu ik loop op mn gemak naar het einde van het laantje neem bankje 20 en steek een sigaret op doe me jas goed dich het is toich wel koud vanavond oja bij bankje 13 had jaco mn fakkel gelegd loop ik daar maar heen en ga daar maar ff zitten nadenken over mn lieve klets vrienden en loop dan het laantje weer uit en ge naar mn koude bedje toe weltrusten allemaal
Citeren10.12.20050 likes
ik hou egt van hier!!!!!!!!!
zo rustig en zo ooooo ik krijg oppeens een grandioos idee maar eerst natuurlijk even aan jullie vragen: mag ik mijn bankje 13 roze spuiten?? :P
hih kuss dat zou heerlijk zijn dna kan ik op roze zitten en aan mijn acetje denken hihi
kuss hvj voor alles wat jullie voor mij gedaan hebben jullie hebben mij meer zelfvertrouwen gegeven en ik hou egt van jullie ben jullie egt voor altijd dankjbaar kletsen.com you are the best dikke zoen van snoes
Citeren10.12.20050 likes
ik vin het goed or snoes en ik kom er graag bij zitten

Adverteer hier