Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren20.10.20070 likes
foutje bedankt
Citeren22.10.20070 likes
ennuh noot hoe vindt je ons verfwerk geworden,we hebben het goed opgeknapt of niet dan.
Ik hoop dat je nu nog meer kan genieten van alle rust om je heen,we hebben ons best ervoor gedaan,kussss en knufff

Ennuh snufff ik geef je vandaag nog een extra dikke knuffff omdat je dat wel kan gebruiken,kusss en knuffff en hou je haaks Bonn
Citeren23.10.20070 likes
Ik zou je 't liefste in een doosje willen doen En je bewaren, heel goed bewaren Dan liet ik jou verzekeren voor anderhalf miljoen En telkens zou ik eventjes het deksel opendoen En dan strijk ik je zo zachtjes langs je haren Dan lig je in de watten en niemand kan erbij Geen dief die je kan stelen, je bent helemaal van mij Ik zou je 't liefste in een doosje willen doen En dan telkens even kijken Heel voorzichtig even kijken Telkens even kijken Je mag er wel eventjes uit, elke dag Een uurtje, dat mag, ja, een uurtje, dat mag Je mag dan ook wel naar 't Vondelpark, even Alleen om de eendjes wat eten te geven Maar als je dan vlucht raak ik jou toch nooit kwijt Want ik vind je altijd, ja, ik vind je altijd Ik zou je 't liefste in een doosje willen doen En je bewaren, heel goed bewaren Dan lie ik jou verzekeren voor anderhalf miljoen En telkens zou ik eventjes het deksel opendoen En dan strijk ik je zo zachtjes langs je haren Dan lig je in de watten en niemand kan erbij Geen dief die je kan stelen, je bent helemaal van mij Ik zou je 't allerliefste in een doosje willen doen En dan telkens even kijken Heel voorzichtig even kijken Telkens even kijken
En een zoen
Citeren10.11.20070 likes
ha laantje
tis alweer een poosje geleden,en dacht kom ik ga even langs.
het is al donker en koud bij jou laantje , ik zal zo is wat hout in de kachel doen dan wordt het hier binne lekker warm.

zo het hout zit in de kachel en het wordt al een beetje warm , ik zal zo is kofie gaan zetten misschien komt er nog iemand langs, wel lekker hoor zo rustig hier dan kan je is even alles op een rijtje zetten .
zonder dat iemand je stoor met mam waar zijn mijn voetbal sokken ??mammmmm mag ik geld voor naar de disco ?? mammmmmmmm eten we nu alweer aardappels ??
gewoon hier is het ff tijd voor roos lekker voor mijzelf .
ik ga snel even douche krijg zo visite
doei laantje tot de volgende keer
Citeren26.11.20070 likes
Alles goed hier???

Vind het wel jammer dat er hier niet zo vaak meer mensen komen,hebben we het net zo mooi opgeknapt en komt er niemand meer,misschien moeten we inderdaad een kacheltje constant laten branden zodat als er mensen komen het wel lekker warm is?

Nou laantje ik ga lekker slapen nu en tot de volgende keer kusss en knuffff

Advertise here!!

Citeren27.11.20070 likes
ja is mooi hier geworden............. ben er ook al even niet meer geweest.... maar nu rede te meer om wat vaker hier te gaan zitten.

Heb kaarsjes neergezet.... voor de gezelligheid.. deze waaien niet uit zijn oplaadbare... dus af en toe even opladen !!! net als je zelf als je het even niet meer zit zitten..... gewoon lekker verliefde laantje in gaan.....

truste allemaal nootje
Citeren28.11.20070 likes
Loop ik daar effe met me lief, trap ik in de hondenpoep.

Toen dacht ik, laantje is mooi, maar..........zeker Django!

hahaha.

Bert
Citeren28.11.20070 likes
Hey laantje,

ben ik hier al ooit geweest? ik dacht het niet, maar ik hou wel mijn ogen open en kijk af en toe door mijn hart
Citeren28.11.20070 likes
Bert ik ruim altijd netjes de poep van django op!!
Volgens mij is dat van die honden van Deep
Citeren28.11.20070 likes
ik ben hier ergens in getrapt denk ik zo...

Adverteer hier