|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lang geleden dat ik hier nog was.Wat is het rustig hier.Maar dat geeft niks ,kan ff nadenken over de gebeurtenissen vh afgelopen jaar.Pff was geen makkelijk jaar,familie en vrienden hebben me ontzettend teleurgesteld en pijn gedaan het voorbije jaar.Ik ga niet in details treden maar sommige weten wel waarover ik het heb.Ik heb hard moeten vechten om er bovenop te komen.Het was zwaar maar het is me gelukt.
Heb er wel een les uitgeleerd,kweet nu wie me ECHTE vrienden zijn en wie me steunen.Ik heb ontdekt bij wie ik altijd me hart kan luchten.Deze mensen zullen altijd een warm plaatsje inme hart hebben.De andere les die ik geleerd heb is om niet alles op te kroppen en te zeggen wat ik denk en voel.
Heb mensen leren kennen waar ik altijd terecht kan,das het positieve van deze nare periode.
Heb mijn moeder 14 dagen geleden teruggezien na 1jr.Dat deed deugd want zij kon niks doen aan deze situatie door bepaalde redenen.Was een heel emotioneel moment.
Mijn leven begint terug stabiel te worden.Ik woon hier graag in me huisje.Af en toe heb ik het nog moeilijk maar dan staan me broertje en me vrienden klaar om me op te vangen.Maar deze periodes worden minder want leven gaat verder.En ik wil niet blijven stilstaan en nog volop genieten van de mooie momenten die er ook zijn.Het leven is te kort om te blijven kniezen.Voornaamste is dat ik erdoor geraakt ben.
Zo deed deugd om hier ff over alles na te denken.
Wil ook eveneens enkele chatters van hier bedanken omdat ze er altijd waren als ik het moeilijk had.Thx lieve vrienden.
Zo ik ga maar stilletjes aan naar huis,want het wordt donker en het is koud.
Lieve laantje tot de volgende keer!
baby44 |
Anonymous Undefined 65739 berichten liefste laantje,
heb vandaag iemand leren kennen, maar ken haar nog niet zo goed, zij kent me beter dan ik haar ken denk ik zo, maar in ieder geval hebben we zaterdag afgesproken. zaterdag is het dan zover, en mag ik 2 knappe dames vergezellen bij het binnenkomen van een personeelsfeest, wens me veel geluk want ik zal het hard nodig hebben  in ieder geval tot ziens laantje, maar je moet vooral niet op me wachten
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve baby,
heel goed wat je geschreven hebt en ik ben trots op je omdat je gevochten hebt in een hele zware periode en je hebt het goed gedaan omdat je weer heel goed opgekrabbeld bent,dikke kussss en dikke knufff Bonneke en heel veel sterkte nog met de laatste dingetjes te verwerken  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Djangoooooooooooooo!!!!
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrr, stoepeschijterrrrrrrrrr! |
|
poverdrie bert.... django ligt heerlijk te slapen en ga jij hem een beetje wakker maken  en nee.. hij doet ook niet op stoepen schijten
|
Hoeft niet Bon... die kan al genoeg van zichzelf ruiken.. mens.. wat ken die Bert meuren.. nog erger dan de pensscheetjes van django
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Pfffffffffffffffft
Dikke knufffffff en kussssssss voor Snuf en Bon |
|