|
|
|
Hey lief laantje...
K zet me eens ff hier op het bankje en laat Django ff rondrennen... (die heeft zn behoefte al elders gedaan  ).... mn gedachten met de wind meewaaiend .. weg.. ver weg van hier.. even nergens aan denken.. dat zou eens heerlijk zijn............... |
Anonymous Undefined 65739 berichten liefste laantje,
er zweeft wat door mn hoofdje, dus ik fladder effe naar je toe. blij dat ik terug ben, wou dat ik nooit meer weg hoef te gaan.
kusss voor mijn dinnetje, die me altijd nauw aan 't hart ligt.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve bert kusssssss en knufffffffffffffff
Hoi laantje,ik dacht ik kom nog maar eens even kijken hier omdat ik me even zwaar k voel,waarom ik weet het eigenlijk niet maar laantje hier kan ik me heerlijk ontspannen en daarom kom ik voor het slapen gezellig langs om even op het bankje een sigaretje te roken en ik hoopte dat er meerdere waren maar helaas.
Maar goed is ook weleens lekker om alleen te zijn niet dan,kan je dingen overdenken en hoe je dingen moet gaan aanpakken.
Zo maar ik heb mijn sigaretje op en ga maar eens,en dan ga ik lekker slapen zo.Dankjewel laantje dat ik effe dingen kon overdenken hier en voor de warmte,goed idee om een kacheltje te plaatsen hier,lekker warm zo kussss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dat dacht ik dus ook.
Kom ik daar op me toffeltjes en wat denk je? Kacheltje uit.
Heb ik in de kou heel snel peukie gerookt en ben als een speer weer naar binnen gegaan. Toen weer lekker onder de wol en dacht ik nog. Hehe niks onder me sloffen. Was ook een mooi hondenpoepbakje geplaatst door de gemeente. Goh, Wat was ik gelukkig.
Kusssssssss |
hey laantje wat ziet alles er weer mooi uit
al de blaadjes van de bomen af, de padjes netjes geharkt en de plantjes en boompjes weer goed gesnoeit
kom hier veel te weinig mss maar verandering in brengen ...
gaat momenteel wel goed met me laantje heb de eerste behandelingen gehad nu hopen dat het gelijk gelukt is.
anders zitten we met kerst en oud en nieuw in de volgende fase en dan is al zo drukke periode
heb wel last van me hormonen laantje .. ze spelen echt vreselijk met me niet leuk meer. wou dat ik een knopje had om het uit te kunnen zetten soms .. maarja heb t er dubbel en dwars voor over ..
hee wat een leuk bankje staat daar rood met zwart geverft
ga er ff op zitten ff een peukje en dan weer naar huis ..
tot snel laantje thnx voor luisteren .. xxxx |
|
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten hey laantje,
kom ook eens weer kijken ziet er hier inderdaad weer keurig uit,
ga ff op het bankje zitten(onder mij pluutje) en denk dan ff aan louisa ,dat we hier thuis heel hard voor haar en henk duimen en we uitkijken naar de 18de  maar ga maar weer laantje tis eigenlijk geen weer om ff op het bankje te zitten en hoop de volgende keer hier wat mensen aan te treffen om ff gezellie met hun een peukie en een bakkie te kunnen doen
dikke kussss laan en tot snel weer |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lief Laantje..  Ik ben hier al heel lang niet meer geweest, maar ik kom nu weer even lang, natuurlijk weer op een vreemd tijdstip. Er is hier nu niemand te bekennen in het donker en die stomme regen, maarja. Ik ben wel weer een beetje verliefd, maar weer op Kevin, het probleem blijft de afstand, ik vind het niet eerlijk, als we nou vlakbij elkaar woonde dan was het echt echt echt wat geworden. Aan de ene kant wil ik wel weer verkering met hem, maar aan de andere kant niet, we gaan elkaar dan nooit zien en dat vind ik niet echt leuk..  Op het werk is trouwens ook wel een leuke man, maar die is veelste oud voor mij, 27 jaar ofzo! maar hij is echt super leuk..  Op dit moment ben ik trouwens verliefd op 2 jongens, maar ze wonen dus beide te ver en bij de ander is het nog moeilijker dan bij Kevin, afstand & leeftijd! en dan nog wat andere dingen die de weg naar hem blokkeren. Nou laantje je leest het al, het gaat eigenlijks weer eens niet in de liefde, als het mooi lijkt te zijn dan gaat het weer kapot. Maar hey ik ben nog jong!!!!!! en heb nog een heel leven voor me. En ik moet over een tijd eerst maar carriere maken haha..  Weltrusten maar weer
XXX Laura |
lief laantje
zie dit vaker maar wat is nou de bedoeling van
tot de volgende keer
Rick Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten Weet jij niet Rick.
Moet je romantich voor zijn. Enne doe je peukie in de nieuwe asbak he
Hahaha handddddddddd kerel |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heerlijk al die onmogelijke liefdes ! Hoe meer, hoe beter. |
|