Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren09.10.20070 likes
oke samenvatiing wat hierbedoeling is wie wat hoe waarom is laantje ?
Rick
Citeren09.10.20070 likes
soms word je verliefd en kun je niet of nooit samen zijn dan ga je naar het verliefde laantje..... om te genieten....of om even lekker te rusten en te genieten van de maneschijn.... soms kom je er andere tegen... soms ook niet... gewoon komen en plaats nemen op een van de bankjes........

kussss nootje..........
Citeren09.10.20070 likes
vrolijke noot,als je het goed vindt kom ik effe gezellig naast je zitten en even bijkletsen.
Gewoon gezellig of wil je juist liever even alleen zijn???
welterusten voor zometeen alle lieve chatters,kusss Bonn
Citeren10.10.20070 likes
Tja, het verliefde laantje.... lang geleden dat ik je nog eens bezocht heb, foei mama Maar ik vond het vandaag weer eens tijd om je op te zoeken... Het is hier lekker rustig en heerlijk zo al die blaadjes die van de boom vallen.... ik besluit om me ff neer te zetten op een bankje en bij een sigje ff na te denken want laantje.... mijn arme dochter....
Gisteren komt mijn oudste dochter- 8 jaar- helemaal ontsteld thuis. Ze had een overhoring mee gekregen van Catechese en die was slecht 4/10.... Maar toen ik die zag was mama woest!!! Wat dat kind moet leren ni normaal meer !!! Ze heeft juist haar eerste communie gedaan en nu moet ze alles leren over de Joden ook al die namen zoals talliet en weet ik nog wat !!! ik proberen haar te troosten en zeggen dat dat niets is, maar nu heeft ze zo een angst dat ze weer iets fout doet, dat ze elke dag huilend naar school gaat....
Want ze heeft bang dat de juf boos wordt....

Ach lieve laantje..... kleine kids kleine zorgen... en de rest weet je wel he....

Ik heb voor mezelf besloten me niet te druk te maken, ze doet haar best, meer dan, dus is het voor mij dik in orde !!!

zo, ik ga je weer laten laantje.... maar ik beloof weer snel hierheen te komen, want ik ben ook heeeerlijk verliefd en dan moet ik hier toch vertoeven of niet ??

Dikke kussss mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Citeren10.10.20070 likes
zo laantje laat ik ff bij je komen zitten is toch prachtig laantje jonge mensen horen verliefd te zijn en mensen die elkaar gevonden hebben moeten er voor gaan er is al zoveel ellende en mama komt goed met je dochter gewoon steunen en anders eens naar school gaan en een goed gesprek voeren kan heel veel helpen maar laantje ik ga weer zal wel zien wanneer ik weer langs kom maar ruikt lekker naar geverfd zijn doe allen de groeten Visser

Advertise here!!

Citeren14.10.20070 likes
nee bonneke vind lief dat je er bij komt....... lekker even bijkletsen .. en genieten van de rust.

nootje........
Citeren15.10.20070 likes
hee laan kusss

heb ff gelezen wat me mede kletser typen
me mond valt open van mama haar verhaal tsssssss zo ga je toch als juf niet met kinderen om

maar laantje ik ga me bedje weer ff opzoeken .
mayra ligt nu in het zwembad en moet tot 12 uur zwemmen dus ik heb ff rust

kuss laan spreek je snel weer
Citeren15.10.20070 likes
Hey lief laantje, het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Hoe belabberd ik me toen voelde, hoeveel beter ik me nu voel.
De probs met de middelste bestaan helaas nog steeds, maar ik kan er nu veel makkelijker mee omgaan. Mn zoon heeft nu medicijnen en sinds die tijd gaat het een stuk beter met hem op school.
Snuffelaar heeft enorm veel tijd nodig voor zijn studie, da's wel jammer, maar daartegenover heb ik nu ook veel tijd nodig voor............. Jaaa lief laantje, ik heb hem gekregen. Mijn eigen puppy.
Zaterdag heb ik hem gekregen, op t eerste gezicht een einzelganger maar nu hij eenmaal bij ons is, is hij op die 2 dagen tijd uitgegroeid naar een lekkere speelse pup. Hij luistert ook al goed naar me.
Vannacht was zijn eerste zindelijke nacht.. overdag gaat ook goed.. hij heeft nog maar 3 ongelukjes gehad en dat voor zo'n klein beessie valt dat wel reuze mee.

Nou lief laantje, ik hou het hier even bij... kom Django van de week wel even laten zien aan je, nu ga ik hem eerst eens een lekker bakkie eten geven.

Dikke kusssssss
Citeren20.10.20070 likes
Hey lief laantje...
Ben ik weer... mag ik even bij je uithuilen? Laat ik Django even lekker ravotten hier op het grasveld.
Vanmorgen heb ik Snuffelaar naar de trein gebracht, hij moest naar Schiphol toe. Vandaag is dus de dag dat hij naar California toe moet
Hij heeft vandaag een paar keer gebeld.. dat hij ingechekt was.. dat hij het vliegtuig ingestapt is en dat het vliegtuig vertrokken was.. en toen kreeg ik het moeilijk.
Nu al mis ik hem enorm... is dit nou echte liefde lief laantje?
Het moet haast wel.. Ook al was hij er niet veel voor me de laatste tijd, maar hij was er wel... ook al was het in stilte (studerend).
Nu weet ik zeker dat ik zielsveel van hem hou... niet meer zonder mijn allesie kan.
Ik tel de dagen nu al af.. gek he lief laantje.
Maandag ga ik met de kids en Django naar Slagharen toe, ik hoop dat ik daar genoeg afleiding heb om niet de hele dag aan Snuffelaar te hoeven denken. Ja ik weet het.. ik ben gewoon knetter.. gek op hem
Ik zie dat Django moe aan het worden is van het rennen hier.. ik ga weer lekker naar mn huisje toe.
Tnx voor je oortje lief laantje.
Kussssss Snuf
Citeren20.10.20070 likes
Dit is nou Django lief laantje, hier is ie inmiddels 7 weken oud.

Adverteer hier