Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren05.09.20070 likes
Lieve snufff,

Dat is in ieder geval weer iets positiefs,vind het heel naar voor je dat je zoveel mee moet maken en wil je bij deze nogmaals heel veel sterkte wensen met al je zorgen die je bezighouden.ik kan me zo goed voorstellen als moeder wat je bedoeld.
Gefeliciteerd in ieder geval dat je zoon medicijnen heeft gekregen,en dat er geluisterd is naar je,ik ken dat om het gevoel hebben dat er niemand je seriues neemt of niemand naar je wil luisteren terwijl jezelf als moeder dondersgoed voelt dat er iets niet goed is met je kind.

kussss en knuff Bonn
Citeren01.10.20070 likes
goedemorgen laantje

brrrrr wat is het frisik hobbelde wat over het forum en dacht zal is even bij jou gaan kijken.
het is de laatste tijd erg stil bij je
ik ga straks een pot verf kopen en dan zal ik het prieeltje is een beetje schilderen dat mag wel weer eens gebeuren.
en als ik dan nog wat tijd over heb zal ik wat hout halen voor de kachel.
misschien komt er nog wel iemand langs laantje, ik zal een briefje neerleggen.
goedemorgen ik was hier
ik ben even verf halen voor het prieeltje
ik ben zo trug groetjes roos
Citeren01.10.20070 likes
hoi laan

ff lezen wat roos geschreven heeft

oh dat is een goed idee van haar
zal ff briefje terug schrijven

hoi roos
vind dat een goed idee van je.
ik heb eerst ff een shift op kletsen maar dan kom ik je helpen .
zal me bladblazer ook even mee nemen . er liggen nog al veel bladeren overal
tot straks

gr mram
Citeren05.10.20070 likes
hey laantje ze gaan je weer opknappen lees ik ik zal ook eens mn best doen

hoi roos en mram
wat zijn jullie goed bezig
zal ik dan aan de bankjes beginnen ?
die kunnen ook wel een nieuw verflaagje gebruiken .

groetjes shirley

pssst laantje wel lekker ff zo alleen hier geen gezeur om me heen ik heb zelf al hout mee genomen , steek ff t kacheltje aan en ga ff liggen in het prieeltje ben de laatste tijd zoo moe
Citeren05.10.20070 likes
hey laantje, als je het goed vindt ga ik shir effe toedekken met een lekker warm dekentje en zing een liedje voor haar zodat ze heerlijk in slaap zal vallen.
En als shir slaapt dan ga ik mramm en roosje helpen als ze het goed vinden met verven zodat ik mijn eigen koppie hopelijk effe leeg kan maken en even aan andere dingen kan denken.
Lieve laantje ik wens bij deze een ieder een heel fijn weekend en dikke kusss en knufffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren06.10.20070 likes
ow was jij dat bonn dankjewel heb heerlijk geslapen daar , jij ook fijn weekend
Citeren06.10.20070 likes
Citeren08.10.20070 likes
hoi laantje,

sow ik dacht ik kijk hier weer effe,het prieeltje is geverfd en wel en ik probeer me hier thuis ook te ontspannen en ben begonnen weer met verven.
Nu de overloop en het trapgat en heb er wel zin in om het op te knappen en dan heb ik geen tijd om alleen maar te piekeren.
Ik ben blij dat ik hier effe mijn ei weer kwijt kon en ga nu lekker slapen.
Dankjewel laantje en welterusten voor alle lieve chatters kussssss en knufffffffffffff
Citeren08.10.20070 likes
hoi Laantje...

Met al wat ik de laaste dagen heb meegemaakt, zat er bij mij de schrik er wel een beetje in, maar het gaat me goed af de laaste dagen... zeker met al omdat ik weet dat ik het niet aan me hart heb.
ben met alles wel wat voorzichtiger geworden.
nu nog ff wachten wat over 6 weken nog naar voren komt, na het gebruik van me medicijnen.
morgen ff langs de kraker fysio, pfff, eens kijken wat die voor me kan doen.
en een afspraak maken voor me slokdarm controle bij de kno arts.

zo zie je maar weer Laantje,je weet nooit iets... tot dat je ineens in het zkh beland.
na wat onderzoek, komen ze toch iets te weten...wat jij zelf niet wist.

Groetjes....... Subwoofer
Citeren09.10.20070 likes
ohhhhh !!!!wat heerlijk hier weer even terug te zijn........ ik geniet van alle rust om me heen.........had het wel gemist hier...maar ik ben er weer.. terug op me oude stekkie waar vrienden echte vrienden zijn.
kusssss nootje.

Adverteer hier