Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren31.08.20070 likes
He laantje, ik kom ook eens even kijken hier.
Het gaat ff niet zo lekker hier.. dacht ga hier lekker op het bankje zitten.. genieten van de rust en mijn gedachten op de vrije loop laten.

De laatste tijd zijn er steeds meer probs met mn kids lief laantje. Een dochter wat magerder gaat worden en zich veel te dik voelt. Ik weet het.. het is de pubertijd en de middelbare school.. het hoort erbij, maar toch heb ik het er moeilijk mee. Bang dat ze anorexia aan t kweken is, bang dat het van kwaad naar erger gaat.
Een zoon die het steeds moeilijker heeft op school, steeds minder goed met zijn boosheid om kan gaan en het uit onmacht op een slaan en schoppen zet.
Ik snap hem wel, het is voor hem ook heel erg moeilijk om met zijn dingen om te gaan, maar dan nog.. slaan en schoppen is de oplossing niet.. dus ga met hem verder voor evt. medicijnen dat hij rustiger gaat worden.
De oudste.. nieuwe kamer, nieuwe omgeving.. nieuwe huisarts.. die eindelijk wél gaat kijken naar die nieren. Niet dat de vorige dat niet deed, maar zolang die niks hoorde van de internist kon hij niks doen.
En ik? Tja.. wat zal ik daarover zeggen.
T gaat niet echt lekker met mij... mn rug en nek zijn al weken aan het sodemieteren, blokkades die maar niet wegwillen. Veel zorgen om mijn kids, dat het met 2 van hun niet bepaald goed gaat.
Zit niet echt goed in mijn vel, ben de weg kwijt aan t raken zeg maar Begin me voor alles en iedereen langzaam af te sluiten, laat ze in de waan dat het goed gaat. Niet echt goed lief laantje, ook dat weet ik maar al te goed. Maar je zal het wel kennen.. zolang de buitenwereld maar denkt dat ik goed in mn vel zit dan ga ik er zelf ook wel in geloven.
Ben wel heel gelukkig met mijn vrouw mram .. ze is een toppertje
Snuff? moet ik jammer genoeg té vaak gaan missen, veel in Rotterdam voor zn werk, zn studie gaat beginnen volgende week.. hij speelt sinds kort in een feestband, dus gaat heel veel tijd in repeteren zitten. Weinig tijd voor ons jammer genoeg.

Zo zie je maar lief laantje, de buitenkant is vrolijk en spontaan.. de binnenkant kruipt steeds verder een hokje in met een grote brede muur er omheen

Als je het niet erg vind lief laantje, wil ik wat vaker gaan komen.. genieten van de rust wat jij me te bieden hebt en mn gedachten op de vrije loop laten.

Kusss Snuf
Citeren31.08.20070 likes
goede morgen laantje
ik liep langs en zag dat het hekje open stond, ik ziet het al mram is geweest.
ik ga eerst eens kijken of ze misschien al een bakje the heeft gezet, nou ik zie mram niet meer, ze zal wel haast hebben gehad, ach ja iedereen heeft altijd maar haast.
ik ga even zitten al vindt ik het wel een beetje fris, misschien komt er zometeen nog wel iemand voorbij.
ik moet straks aan het werk al had ik vandaag liever een daagje thuis geweest, maar goed je kan niet alles hebben.

ik denk dat ik maar ga mij thee heb ik op, nu maar aan het werk.

gr roos xx
Citeren31.08.20070 likes

speciaal voor snuf

kussssssssssss mram
Citeren03.09.20070 likes
Goeiemorgen lief laantje, hier benik weer.
Snuff zit weer in rotterdam sinds gisteravond, hij blijft tot morgenavond weg.
Hij heeft besloten niet te blijven bij de feestband, er gaat veel te veel tijd in zitten met repeteren zodat er geen tijd meer is voor zijn gezin. (niet zijn woorden maar daar komt het wel op neer)
Stiekem ben ik hier wel blij mee, want ik zal hem hard nodig hebben de komende tijd.
M'n zoon zou vandaag eigenlijk op schoolkamp gaan, maar er is door school besloten dat hij in ieder geval niet mag blijven slapen. Bang dat hij in een kwaaie bui het bos inrent of de drukke weg. Nou snap ik hun wel.. de verantwoording ligt die dagen bij hun, maar blijkbaar kunnen ze dat niet aan.
Het is gewoon niet eerlijk, dr zitten een paar etterbakkies in zijn klas en die mogen wél mee, wél alle activiteiten meedoen en mijn zoon? Die mag 2 activiteiten van die 2 1/2 dag meedoen. Ik probeer hem zo goed en zo kwaad mogelijk op te vangen en uit te leggen het hoe en waarom, maar hij blijft teleurgesteld... en terecht.
Mijn dochter heb ik verteld dat er hulp ingeschakeld gaat worden voor haar, want idd waar ik al bang voor was is ook idd zo. Ze is minstens 10 kilo te licht voor haar lengte. Ze zal dus hard aan t werk moeten. Zij niet alleen.. wij als haar ouders ook.
Is het raar lief laantje dat ik het steeds moeilijker heb met de momenten dat Snuff weer weg moet naar rotterdam en daar moet blijven overnachten? Ik heb het er zo moeilijk mee, voel me die dagen ook alleen. Hij zal het er zelf ook moeilijk mee hebben, denk ik tenminste van wel, maar toch... het is gewoon niet eerlijk
Weet je laantje.. het liefste kroop ik in een klein donker hoekje.. er even niet meer zijn... even geen zorgen meer.. even helemaal niks meer. Maar jammer genoeg is dat hoekje er niet en bestaat het alleen maar in mijn gedachten

Ik pak er nog maar een bakkie koffie bij.. en leg me ff lekker neer op het bankje en ga verder genieten van de rust om me heen.

Tot snel weer lief laantje
Citeren03.09.20070 likes
lieve snuff, doet me pijn dit te lezen, je bent een goede vrouw die moet kunnen genieten van dr gezinnetje en zo het gezinnetje van het warme hart die jij draagt.

begrijp nu wat voor moeilijke tijden jij nu moet doorstaan en hoop dat wij je daarin zover dat gaat kunnen steunen en voor de afleiding kunnen zorgen.

bent een lieverd

hele dikke knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllll

Advertise here!!

Citeren03.09.20070 likes
Tnx lieve Krum, ik weet ook dat jij een goed hart hebt... en sorry van daarnet
Citeren03.09.20070 likes
hoi laantje

ik weet het het is veels te lang geleden hier voor me , en zie zoveel dingen staan die ik mis , ik loop ff door en denk over alles na wat kunnen mensen toch soms een volle rugzak hebben pfff , de mijn is gelukkig heel leeg geworden nog niet helemaal maar dat komt ook wel ow kijk wat zie ik ! snuff ligt daar nog ik ga ff naar het prieeltje haal daar voor snuff en mij een biertje met een dropshotje ga ff bij haar zitten om te kletsen , zal ik je nek en rug ff masseren snuff ? denk dat je dat wel kan gebruiken nu, klets tussen door nog wat verder met snuff zullen we er nog een drinken snuff ? met een sigaretje erbij en dan naar de room van kletsen.com toe gaan ? weet jij waar mram de sleutel heeft gelaten van het hekje snuff ?
Citeren03.09.20070 likes
dacht al wat te horen hier denk ff kijken en jahoor shir en snuf. wat doet shir nou met me vrouw . sluip ff dichterbij en ga dit eens even afluisteren .

....... lekker........lager.....oh jaa daar.......

wat is dat nou ?????
net op het moment dat ik naar voren wil schieten hoor ik snuf zeggen. dank je shir was heerlijk die nekmassage.

oh gelukkig ging er al rare dingen van denken.

weet je wat ga ff bij ze zitten . gezellig ff bijbabbelen. lekker vrouwen praat .
praten over de mensen die we kennen . nier roddelen hoor gewoon beetje achtergrond informatie uitwisselen

dit doen we eigenlijk veel te kort zo genieten van dingen. we gaan maar een avond instellen dat we verplicht gezellig moeten doen. lekker zo zitten hapje erbij drankje erbij en goed gezelschap natuurlijk.

soms zou je willen dat het leven zo eenvoudig zou zijn.

maar meiden ik ga weer naar de chat kijken of daar nog wat te geinen valt . zie jullie daar zo wel

kuss mram

Citeren03.09.20070 likes

en de dropshot natuurlijk
Citeren05.09.20070 likes
Hier ben ik weer lief laantje. Eindelijk met iets positiefs
Vandaag met mn zoon naar de kinderpsycholoog geweest en hij gaat medicijnen krijgen. K heb in mijn omgeving goeie ervaringen erover gehoord, dus heb alle hoop dat het eindelijk goed gaat komen met mn knul.
Het geeft me zo'n heerlijk gevoel, eens écht gehoord te worden en begrepen te worden door iemand die wat kan doen.
Mijn dag kan in ieder geval al niet meer stuk... ik ben zo blij

Adverteer hier