Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren28.07.20070 likes
tijdje geleden dat ik nog verliefd geweest ben, ik zou dat gevoel wat meer mogen toelaten denk ik
Citeren28.07.20070 likes
ja is ook tijdje geleden maar weet nog heel goed hoe dat aanvoelt en laantje komen ze nog op bankje zitten en dan dat heerlijke knuffelen h ben je tevreden met de boswachter is netjes opgeruimd hier mijn complimenten

visser
Citeren21.08.20070 likes
hoi laan

kom ff hij je zeuren hoor

waarom moet ik altijd het onderspit delven met me broer. ik moet me altijd in allerlei bochten wringen om dingen maar door te laten gaan . moet me agenda weer omgooien omdat hij op het laatste moment weer niet kan. en dan weet hij me vader zo om te praten dan ik me moet aanpassen. nu ook weer we zouden met de stoomtram weg met me vader moeder ik marcel en de kids en me broer met ze kinderen. maar nu kan die niet hij moet naar de kermis in volendam. dus dan moet ik een weekend afzeggen waarin ik dingen voor de stichting zou doen. maar dat doe ik niet dus prikken we andere datum en nu is me vader boos die vind dat ik rekening moet houden met me broer . goffer de goffer. wie houd er dan een keer rekening met mij.

zo dat is er uit pfff voel me klote. ik ben er altijd en doe altijd van alles voor een ander waarom hebben ze dan niks voor mij over.

zal wel aan mij liggen.

als het zo moet stikken ze maar in de kaartjes en ga ik lekker met me meiden alleen.

sorry laan dat ik zo zit te zeuren maar me emmer is ook wel eens vol.

tis trouwens nog lekker weer bij je. maar denk dat er zo wel een bui komt. achteraf gezien is de zomer toch niet zo slecht geweest. ok veel regen maar ook veel droog . alleen de zon was soms ver te zien. maar we schijnen volgens de enkhuizer almenak nog een mooie laatste week te krijgen van aug.

loop nog wat door je laantje hoor. de vijver staat er weer mooi bij . er zwemmen mooie witte zwanen in. zal niet lang meer duren of die gaan ook al weer naar andere oorden. heerlijk lijkt me dat . zo maar weg kunnen vliegen van alle sorus die je hebt. hoog in de lucht blik op oneindig en verstand op nul

maar laan ik ga weer ga me meisje van school halen want inmiddels regend het

kussss laan en bedankt voor het luisterend oor
Citeren21.08.20070 likes
oef mram dus als ik het goed begrijp ben je nu in mindere bui sinds wanneer is de kermis in volendam was er verleden week nog niet en de stoomtram zie ik met januari wel als ik in katwoude 2 overnachtingen heb bij van der valk en 1 dag excursie ga doen langs ijselmeer plaatsen maar is tegenwoordig rustig in laantje word toch netjes bij gehouden door de boswachter koelkast gevuld koffie aan het pruttelen banken zijn netjes geschilderd dus oproep kom meer naar laantje

groeten visser
Citeren21.08.20070 likes
Ik ben na ruim 20 jaar bij elkaar te zijn nog steeds enorm verliefd op mijn skatje

kusssss en knufffffffffffff

Advertise here!!

Citeren21.08.20070 likes
nou vlinders is wel over maar we houden echt nog wel van elkaar

xxxxxxx knufffffffffff
Citeren21.08.20070 likes
ik heb nog wel vlinders in mijn buik maar hoe dat over 30 jaar is als ik jouw leeftijd heb weet ik niet maar ben hier al heel trots op en errug blij mee
En we houden ook nog steeds zielsveel van elkaar.

xxxx Bonn xxxxx
Citeren24.08.20070 likes
hey hoi laantje hier was ik ook weer eens

tjee mram wat lees ik nu meid een hele dikke knufff
en laan met mij gaat het echt super kan echt niet beter heb nu na 4 jaar eindelijk huisje boompje beestje
en echt had geen betere vriend kunnen treffen dan ron
tis echt een lieverd .het gaat echt super tussen ons haha moet mezelf af en toe ff knijpen of ik niet droom

lieve laan leuk je weer ff te hebben gesproken

dikke kusssssssss peetje
Citeren30.08.20070 likes
hoi laan

daar ben ik weer ff.

denk kom even bij je zitten. al is het al donker en wat kouder. maar heb het ff nodig beetje buitenlucht is goed voor me.

kan ik nog even genieten van alle pracht die je me te bieden hebt. want zal niet zo lang meer duren dan gaan de blaadjes al weer vallen. en word de zomer ingeruild voor de herfst. is ook erg mooi hoor met al ze kleuren pracht.

weet je laan op een paar mindere dingen de laaste tijd is me leven toch eigenlijk best wel leuk. zorgen heeft iedereen wel. maar denk dat het is hoe je er mee omgaat.

gaat momenteel erg lekker met me meiden ze doen het weer lekker op school. xena word wat opstandiger maar dat hoort ook bij de leeftijd. zolang ik haar nog de baas kan zijn is daar niks mis mee. en mayra tja mayra is nog even koppig als altijd hahahah. tis een heel lief kind maar heeft soms een oh zo boze buik dan moet dat er uit. dan laat ik die maar ff razen in haar eentje en komt ze na een paar minuten naar me toe en zegt mam het is over.

ook ben ik gelukkig in de relatie die ik nu heb. al denk ik er is altijd een betere . hahahah niet zeggen hoor. nee zonder dollen we weten wat we aan elkaar hebben en ook waar we in verschillen..

ook ben ik gelukkig getrouwd met me vrouw snuf . zij is de liefste die er is. en de avonden met haar zijn jammmieeeeeee

weet je laan ik vind het jammer dat er zo weinig mensen je nog bezoeken.

de koekies in het prieel zijn weer bol geworden. de theebus nog net zo vol als toen ik hem vulde.

alleen komt er iemand af en toe kijken die een glaasje neemt van de dropshot ( hahahahahaha noem geen namen hoor )

misschien moeten we weer eens wat leuks organiseren in het laantje. maar wat ???

ik ga er ff rustig overna denken laan en als ik wat weet zal ik het je zeggen. weet je wat hang ff een briefie op misschien heeft een andere kletser een idee

nou laan ik ga me bedje opzoeken kussss van mij en ik spreek je snel weer
Citeren31.08.20070 likes
goede morgen laantje

zal het hekkie ff van het slotje halen misschien komen er dan mensen binnen

kom vandaag nog wel ff een keer langs

kuss mram

Adverteer hier