Citeren19.05.20070 likes
xxx
Advertise here!! |
Citeren19.05.20070 likes xxx |
Citeren13.06.20070 likes ![]() dan kan ik mooi even tekst kerven in een bankje ![]() zo dat het er voor altijd staat gegrift ![]() |
Citeren14.06.20070 likes peeeeeeeeeh peuhhhhhhhhhhhhhhhh peeeeeeeh peuhhhhhhhhhhh ben oom agent en zie dat daan ik bankje kerft moet mee naar buro
klikklak handboeien om en prop in auto |
Citeren14.06.20070 likes ![]() ik doe ut...omdat iedereen het dan weet...en en daar geen...misverstanden over komen ![]() dus dat is goed...zeg ik heel onschuldig ![]() |
Citeren16.06.20070 likes Heeeeeeeeeeeej ik heb het verliefde laantje weer gevonden.
En ja hoor ik ben nog steeds superverliefd hihihi Mij gemist??????? Wil ik weer eens chatten kan ik het gehele weekend niet op de chat... dat is me toch ook weer iets... Ga maar weer eens op het bankje zitten.. eens kijken of ik nog oude bekenden voorbij zie komen.... |
Advertise here!! |
Citeren16.06.20070 likes heej laantje,
lange tijd niet gezien!! zo het is hier zowat uitgestorven!! ik meot dus nog een uur ofso wachten voordat ik wordt opgehaald om uit te gaan. zal ik even je een up date van mij geven? ik ben al zooo lang neit gewweest!! nou ik ehb een half vriendje dat wil zeggen datik wel wat met hem heb maar dat we het nog niet hebebn hij heeft een beetje porblemen thuis dus ik hou het wel ff rustig ik vin hem wel echt onwijs leuk en hij mij ook.. (zei een vriendin die hem had uitgehoord) ik ga zo weer uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar daar ging het niet om, ik meot nog 2 weken en dan heb ik pww ikh oop dati k over ga ![]() egt klote ik moet van me oduers om half 2 thuis zijN! egt geen zin in ! ik ben geen klein kind meer.. maar aj ik moet wel anders beni k helemaal de lul nou liefl aantje ik ga maar weer is ik loop rustig langs de boompjes die trouwens eheeel mooizijn nu doeg lief laantje weltursten voor jou ![]() |
Citeren16.06.20070 likes Dag lieve laantje van mij,
ik moet je heeeeel eerlijk bekennen dat ik mijn tedermooie moppie mis nu naast mij, vreeeeeeeeeeeeeselijk zelfs!!!!!!!!!!....bah.... Moet je vertellen dat ik zooooooooooo verschrikkelijk van haar hou en dat ik mijn leventje met haar wil delen, voorbij alles!!!! ik zit nu in de koele zomerbries te genieten van de nacht die over mij heendaalt als een bitterkoude mantel, ik staar een beetje voor mij uit en mijmer over mijn lief...zucht... Ik zie zwaluwen over mij heen scheren, en voel af en toe de aanwezigheid van vleermuisjes om mij heen....WAUW!!!...... Maar, het is tijd voor mij om mijn bedje op te gaan zoeken nu.... Ik wens jullie een mooie nacht toe met vele zoet tedere droompjes Slaap lekker iedereen en tot snellekes weder... Slaap zoet mijn schatje, mis je meer dan je ooit zult denken...XXX HVJ HVJ HVJ HVJ ~~XXX~~Jaco~~XXX~~ |
Citeren17.06.20070 likes Lieve laantje,
Nou ik zal je eens vertellen dat ik verliefd ben, heel erg zelfs, maar wat heb ik er nou aan als hij 50km van mij vandaan woont! En toch blijf ik verliefd, we praten soms heel veel op msn, maar soms helemaal niet. Ik weet zeker dat ik nooit meer verliefd word op een ander (zeg ik altijd als ik verliefd ben) maar wat moet ik nou met die afstand, we gaan elkaar nog wel ontmoeten ![]() Slaap lekker iedereen. xxx |
Citeren21.06.20070 likes Lief Laantje,
Ik kom nu nog heel even bij jou langs, want het is natuurlijk alweer laat, maar ja ik vertelde 4 daagjes geleden dat ik smoor verliefd was, maar nu niet meer! Hij heeft mn hart gebroken, hij heeft me in die tijd gewoon gebruikt omdat hij niemand anders kon krijgen en ik vond hem dus wel leuk! ppfff en nu gaat die zondag met een meisje naar het zwembad, wedde ze krijgen verkering, ik hoop dat hij verdrinkt! nouja dat ook weer niet letterlijk, maar ben wel kwaad en ook verdrietig, nu heeft die me niet meer nodig! en hij maar sorry zeggen hij dacht dat het wel goed zat tussen ons qua vriendschap. Maar ik wil geen vriendschap, nou mooie boel maar weer. Word er zo langzamer hand wel gek van, die rot jongens ook altijd. Ik word nooit meer verliefd, maar nu ga ik weer het is heel donker buiten en koud vind het maar een beetje eng alleen hier! Slaap lekker kletsers. xxx |
Citeren28.07.20070 likes zo kom ook weer eens langs zomaar om te wandelen en zie dat het alweer ruim maand geleden is dat hier iemand was kan je wel zien ligt hoop rotzooi op het pad nan ons laantje en lauraa ben je er al overheen dat je verliefd was je kan altijd op bankje uithuilen maar je bent nog jong komt wel een ander tegen op weg naar geluk maar vind het zo weer goed laantje zal zeggen tot ziens |