Citeren21.03.20070 likes
of boswachtster 

Advertise here!! |
Citeren21.03.20070 likes of boswachtster ![]() ![]() |
Citeren21.03.20070 likes ach maakt mij het uit , als hij/zij die fles maar bij zich heeft ![]() |
Citeren21.03.20070 likes ow toch een zij ![]() ![]() |
Citeren21.03.20070 likes Zo weer even hier nu, voel mij heerlijkjes op deesch 1e lentedag, ik merk het meteen dat ik mij vrolijkjes voel hihihihihihihihi....
De bomen zijn weer zoet in bloei, en alles ziet er betoverend uit rondom dit mannetje, de geur van de lente dringt mijn neus binnen en laat me teder tintelen van genot, maar ook van heerlijk verlangen nu.... Dit is voor mij het 1e jaar in heel mijn leventje dat ik de lente omarm, ben altijd een fannetje geweest van de winter, maar nu laat ik de zomer in mijn hartje komen, heerlijk warm, als een warme deken legt zij zich teneder over mij heen... Af en toe steekt er nog even een koud briesje op die mij kippevel bezorgt op mijn lichaam, maar denkend aan jou bezorgt mij weer tedere warmte...hmmmm Zit nu met een glimlach op mijn gezicht te genieten van al het moois om mij heen, maar ik zie dat ik zo moet gaan, de wolken zijn zwanger van regen.... Wens jullie een mooie 1e lentedag toe, en tedervol en vol heerlijke verlangens denk ik aan je nu xxxx |
Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes zo ff koffie pauze ik zie in t prieeltje nog lekkere roze koeken liggen pak er lekker 1tje voor bij de koffie ga heerlijk in de zon op bankje 3 zitten ff na denken over het weekend en denk bij me eigen ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.04.20070 likes benieuwd ??? naar wat ![]() |
Citeren19.05.20070 likes aan gezien het hier heerlijk rustig is ga ik hier met baco genieten van het mooie weer...
eindelijk geen gevecht om vrij bankje... :P |