Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren21.03.20070 likes
of boswachtster
Citeren21.03.20070 likes
ach maakt mij het uit , als hij/zij die fles maar bij zich heeft
Citeren21.03.20070 likes
ow toch een zij oke tis een boswachtster die zich boswachter noemt ik ben er uit
Citeren21.03.20070 likes
Zo weer even hier nu, voel mij heerlijkjes op deesch 1e lentedag, ik merk het meteen dat ik mij vrolijkjes voel hihihihihihihihi....
De bomen zijn weer zoet in bloei, en alles ziet er betoverend uit rondom dit mannetje, de geur van de lente dringt mijn neus binnen en laat me teder tintelen van genot, maar ook van heerlijk verlangen nu....

Dit is voor mij het 1e jaar in heel mijn leventje dat ik de lente omarm, ben altijd een fannetje geweest van de winter, maar nu laat ik de zomer in mijn hartje komen, heerlijk warm, als een warme deken legt zij zich teneder over mij heen...

Af en toe steekt er nog even een koud briesje op die mij kippevel bezorgt op mijn lichaam, maar denkend aan jou bezorgt mij weer tedere warmte...hmmmm

Zit nu met een glimlach op mijn gezicht te genieten van al het moois om mij heen, maar ik zie dat ik zo moet gaan, de wolken zijn zwanger van regen....

Wens jullie een mooie 1e lentedag toe, en tedervol en vol heerlijke verlangens denk ik aan je nu xxxx
Citeren24.04.20070 likes
zo eff deze weer boven halen
Rick

Advertise here!!

Citeren24.04.20070 likes
zo ff koffie pauze ik zie in t prieeltje nog lekkere roze koeken liggen pak er lekker 1tje voor bij de koffie ga heerlijk in de zon op bankje 3 zitten ff na denken over het weekend en denk bij me eigen eigelijk is kletsen.com vaak rustig maar geloof dat we echt de enige chat zijn met standaard moderators online en met chatuitjes (meetings) , ik vind dit toch wel heel leuk en dan ook nog eens dat het steeds weer tussen iedereen leuk klikt iedereen komt overal vandaan maar elk uitje gaat steeds weer goed echt heel leuk dit laantje ik ga nu weer ff verder zometeen ff in de room kijken groetjes we kletsen.com weer shirley
Citeren24.04.20070 likes
oke shir ben benieuwd
Rick
Citeren24.04.20070 likes
benieuwd ??? naar wat
Citeren24.04.20070 likes
weet ik niet haha
Rick
Citeren19.05.20070 likes
aan gezien het hier heerlijk rustig is ga ik hier met baco genieten van het mooie weer...
eindelijk geen gevecht om vrij bankje...
:P

Adverteer hier