Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren02.03.20070 likes
zoo laantje nog ff voor t slapen gaan

ik zie roos en luca wel hoor maar ja die hebben wijn , ik ben niet zo heel gek op wijn en heb nog maar een heel klein beetje dropshot dus ik sluip lekker achter hun langs laat hun ff gezellig met zn tweetjes ze zijn zo zwaar in gesprek ik loop door naar t prieeltje zet ff de kachel aan en vraag me af of roos nu nog steeds niet weet dat ze alles uit t prieeltje mag gebruiken dus ook de glazen van kletsen.com zolang iedereen maar zn eigen rommel op ruimt he laan ,ik heb geen tijd meer om andere hun troep op te ruimen laantje dus hoop dat iedereen een beetje mee werkt dan blijft t hier tenmiste mooi en schoon , zie je bijna nergens meer he laantje maar hier bij jou wel hoor komt wel goed zooo tis nu aangenaam hier zet ff t kacheltje uit rook nog ff sigtje en ga dan ook maar richting huiswaards morgen weer veel te doen laantje

ff jas goed dicht doen tis fris nu ;) kacheltje uit ? ja oke dan ben ik weer weg groetjes laantje tot snel weer

shirley
Citeren02.03.20070 likes
aaaaaaaaah:| ik had heeel lang bericht geschreven lief laantje.. maar hij deed het niet..:|
nou ja.. in ieder geval ik ga nu weer pizza eten.. willen jullie ook ik heb vast wel over??
ik schrijf strax nog wel
Doegg!!!
Citeren02.03.20070 likes
heeeej
ben ik weer hoor laantje
nou mijn pizza is op en nog een stukje over;) voor mijn broerjte die wss pas heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeel laaat nog ff hier komt. nouja ik hophet teniminste.
nou nog ff genieten van dei mooie sterren en de maan en de donkeren lucht en de kou morgen weer drukke dag voor de boeg.. i love it
hih s'ochtends wedstrijd en smiddags toneel en savonds uit heerlijk ben ik lekker moe morgen en dan zondag huiswekr en feestje dus ik denk dat ik een tijdje niet hier kmo laantje. srru
nouja..
hmmmmmmmmmmmmm ik hou van bloemetjes jammer dat ze nog net neit uit zijn.. :S maar ja.. ik zie iemand aan komen lopen.. us ik maak het bankje wel vrij
ik spring weg en ga naar hhuisje toe
Citeren02.03.20070 likes
hey laantje

ha snoes, je hoeft van mij niet weg hoor, ik vindt het wel gezellig als er meer mensen zijn.
goh druk weekend heb jij zeg, met een beetje geluk ben ik morgen vrij.
maarja heb de laatste dagen niet zoveel geluk
maar dat komt vast wel weer goed

ik ga nog ff trug naar scroll,fijn weekend snoes
Citeren14.03.20070 likes
heeej laantje
dankje voor het fijne weekend roos!!!!!!!1 het aws heeeeeeel fijn
aah meeen!! ik het het egt de laatste tijd druk!!!!! vrijdag een Po (Pracktrische opdracht) van NL in lveren en maandag van Bio :S en morgen pw. en over mrogenook . nou aj;) ik val jjullie daar verder neit meer mee lastig

aahh!! ik ben denk ik weer verliefd.. :P maarik weet het neit cker. maar nug aik amar weer bio leren
Ikk hoop dat ik snel weerk akn komen
doegg laantje.. ik ren snel weg want ik vin het nog steed s een beetje eng hier in het donker..
Dikke kus snoes

Advertise here!!

Citeren21.03.20070 likes
zoo ben ik weer ff wat zag ik nu laantje we hebben er een boswachter bij leuk hoor hopelijk doet die goed zn best met alles hier
Citeren21.03.20070 likes
was toch een boswachtster
Citeren21.03.20070 likes
nee kijk maar bij statestieken hahaahaha
Citeren21.03.20070 likes
staat ze daar dan
Citeren21.03.20070 likes
hahha als die boswachter nou een fles

bij zich heeft dan komt het helemaal goed

Adverteer hier