Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren25.02.20070 likes
zo laan ben ik weer

heb een heel lekker weekend gehad vrijdag met marcel naar zijn huis gegaan. was marcel ze verjaardag. hebben daar samen met me meiden pannekoeken gegeten. de meiden bleven ook slapen. was erg gezellig.

zaterdag vierde hij ze verjaardag. hij vond het erg leuk. ( alleen ik vind het altijd zo klote dat mensen zeggen dat ze komen en dan niet komen ).

tis toch wel raar hoor laan. hebben de alfgelopen weken heel hard gewerkt in marcel zijn huis om alles op te knappen schilderen laminaat en andere meubelen zoeken. en dat is nu klaar. mooi gezicht al die verbaasde gezichten . en de complimenten over dat het zo mooi geworden is.
'
maar tis gewoon weer zo raar om dan weer naar huis te gaan. weekend is al weer voorbij.
laan vind hij het nou niet gek dat je als je ergens anders bent gewoon naar je eigen huis verlangt je eigen bed je eigen kast en zelf me eigen mok met sjocolade melk.
heb nooit last gehad van heinwee.

vind het wel leuk laan dat mensen via jouw elkaar briefjes schrijven. er ligt er hier een voor shir. van wie zou die zijn ??? zal ik gaan kijken nee doe ik maar niet. tis toch wel een beetje prive.

maar laan ga weer verder het is te koud om bij je te blijven zitten. spreek je snel weer laan
kussssssssssss
Citeren26.02.20070 likes
zo laantje nog ff vlug voor t slapen gaan ik zie dat snoezie een briefje bij het prieeltje heeft opgehangen voor me ik zet ff het kacheltje aan tis een beetje fris hier lekker een biertje erbij en ff van de stilte genieten , ik ben blij dat t weer iets beter gaat snoezie en dat je toch weer ff heb gevonden laantje ze zal nu vast wel vaker komen ,hee ik hoor iets in de verte zie nu ook een schim dichterbij komen maar zie nog niet wie dat nou eigelijk is ???

ow wacht het is .....
Citeren26.02.20070 likes
hoi shir ik ben het maar hou de hond wel ff kort want hij is nogal springerig..
ben nogal een spookje he geen wonder dat je schrok hebben er wel meer. je bent de eerste die ik hier ooit tegen kom meestal loop ik hier eenzaam en alleen denk dat ze bang zijn voor me teckel hij wil nogal eens druk zijn en de meesten willen juist rust om zich heen.
was me weer ff te druk thuis dus ff eruit en alles uit laten waaien zag dat de sneeuwklokjes ook uitzijn gekomen staat zo lief koekie wat doe je nu .. plons
sorry moet weer gaan ..ff zwemmen achter me hondje aan
daag laantje zie je gauw maar dan zonder hond
Citeren26.02.20070 likes
zo voordat ik ga douche nog ff bij jou langs laantje.
tis nu wel een beetje donker bij je, ik ga maar even op het eerste bankje zitten, want ik denk dat er verder niemand meer hier zal zijn.
zo ff lekker niks gewoon ff tijd voor mijzelf, tis wel een beetje fris doe ff rits van mijn vest omhoog krijg het een beetje koud.
als ik morgen uit mijn werk kom zal ik hier is een beetje het pad aan harken , door al dat blad en de regen van afgelopen dagen is het een beetje glad geworden.
nou we zien morgen wel, nu ga ik douche .
doei laantje tot morgen
Citeren27.02.20070 likes
zo was ik weer eventjes laantje

goh wat heeft twinky een leuk hondje laat maar lekker druk doen twinky maak mij niets uit hoor ,ik ga ff bij roos zitten zo roos hoe is t nu ? nog eventjes he en dan gaan we met zn tweeen een ritje maken en daarna ff bij jaco langs hier roos neem ff een sigtje en een dropshotje van mij voor we lekker gaan slapen , ik en roos kletsen.com nog wat en dan laten we het laantje weer even voor wat het is we lopen weg kijken nog ff achterom en .... tot ziens weer laantje

Advertise here!!

Citeren27.02.20070 likes
heeeej heeeel lief laantje.. ik ben hier (bijna ) de eerste op deze dag.. in ieder geval... de eerste die geslapen ook al heeft;)
vandaag weer naar school geweest was weer fet gezelliig. alleen jammer van die leraren die altijd mar hw op geven nou ja i survive het wel Laantje alleen het stomme is ik moet vrijdag een boekverslag in leveren maar ook het vorige moetik laten zien da tik dat nog steeds ehb en die ben ik kwijt en ik heb het ookv anmijn mail verwijderde.. dus ik moet zo onwisj geod zoeken.. nou ja.. iik ga zo maar weer is zoeken..
ik vin het zoostom waarom is het zo koud laantje??.. ik wildat het voorjaar word die arme bloemetjes nu.. die vriezen dood.. nou.. je heb me weer geholpen laantje
ik ga maar is verder
ik spring op en geef een heeeelee grote zoen op het gras en ik ben weg .. doegg
Citeren27.02.20070 likes
zo ff snel hier een berichie achter laten

wat een weer zeg, m'n plu waaide net al weg wat is het weer stil hier,maarja het is niet zo vreemd,wie gaat er nu met dit weer naar buiten .
ik loop maar ff door naar het prieeltje,misschien kan ik de kachel aansteken,dan word ik lekker warm en ken ik een beetje opdrogen.
ow kijk nou er zit nog een klein beetje in de fles dropshot, hahah dat is voor roos.
het word al een beetje warm binne, lekker hoor.
nog een paar dagen en dan ga ik met shir badeendje ophalen
pfff tis wel een zoek tocht geweest,en dan heb je van die personen (ROGER,SNAKE ) die zeggen dat badeend platgereden is en dat hij nu in de maas ligt
maar als het goed is leeft hij nog en komt hij naar de afsluitdijk zwemmen.
shir en ik gaan hem daar opwachten, en denk dat we dan een maar een oppas moeten regelen voor badeend zodat hij niet meer meegenomen kan worden.

ik doe de kachel en loop trug naar huis, ik duik lekker onder de douche.

doei laantje
Citeren01.03.20070 likes
idd Snoeze ik dacht heel even ik wou dat ik jou was
maar ik bedacht me
dat wil ik helemaal niet
zo omme heen kijkend zie ik zoveel verschillende mensen met allemaal hun eigen probleempjes
en ja miss is 't wel zo en speel ik allang de hoofdrol
en ja de hoofdrol hoeft eigenlijk ook nog niet eens

{ben je zo in the picture he}

gewoon mee spelen als figurant is ook leuk

in iedergeval bedankt voor je andwoord

Oja Heren laat dat badeendje toch met rust jah
Citeren01.03.20070 likes
Hey lief laantje, ja daar is ze weer postbode luca hahah
Staat veel wind maar is heerlijk om even bij je op t bankie te zitten en even te genieten...
Zie veel bekende maar heb bankie f alleen wie weet komt er nog iemand langs die ook even van de stilte wil genieten
kusssssssssssssssssssssssssssssssss
Citeren01.03.20070 likes
hey laantje

zo eerst maar ff bij jou langs, kijk nou daar heb je luca, zo meid ben je weer van je post af?
kom ff bij je zitten, jammer dat ik geen thermoskan heb meegenomen, haden wee ff een bakkie kunnen drinken, en mischien komen er nog wel meer.
ik heb nog wel een fles wijn in mijn binne zak, heb geen glazen, we nemen maar slokkies uit de fles .
hahahah dat glas hebben we niet nodig.
maar luca went het nu wel een beetje die zware tassen op je fiets??
zag je vanmiddag wel lopen , toen ik trug kwam van boodschappen.
nou ik vindt het nog heel wat luca, maar zal ook wenne zijn.
ik denk dat ik lekker gaat douche, mag morgen nog ff werken en dan weekend, tenminste als er niet meer zieken bij komen .
truste luca , truste laantje

Adverteer hier