Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren22.02.20070 likes
niet alleen het weer hoor ploff

vroeger heeeel lang geleden kwamen mensen hier in het laantje voor een praatje of een wandeling .
daarbij dachten ze na over de dingen van de dag.
leuke dingen , problemen. maar tegenwoordig knalt iedereen zijn ellende gewoon op het forum. niemand bezint zich hier meer over zijn zonde.

niemand zit hier meer te mijmeren op een bankje en kijkt naar de sterren die aan de hemel staan.
zijn we soms vergeten dat het ook heel mooi kan zijn hier.
of maak ik het in mijn gedachte een stuk romantischer.
maar ploff trek je er niks van aan . doe ik ook niet . zit hier soms ook gewoon ff zonder wat te zeggen. drink dan een koppie thee en kijk in de plakboeken waar de foto's in staan van de chatuitjes.

en dan plots boem brult er een dochter we moeten naar school en sta je weer met beide benen op de grond.

dus laan kusssssssss ik moet weer rennen en spreek je snel weer
Citeren22.02.20070 likes
zalik proberen het weer een beetej zoals vroeger te maken??
het was vandaag een warme lekkere bijna voorjarse ochtend lekker zonnetje ik had vandaag weer is gebasketbalt met een vriendin zij leert het mij zodat ik volgend jaar op basketbal kan een jongen diei k best wel leuk vind kwam heel even kijken en ik natuurlijk helemaal rood enzo dus alles ging mis nou ja;) hij zei dat hij het heel leuk vond en ging weer weg .. ikhoop adtik hem gauw weerzie want hij zit op een andere school waari k volgend jaar heen ga en hij gaat ergens anders uit dan ik.. ik ga zitten op eenb ankje naast een heele mooie grote boom er zitten al wat groene blaadjes aan en ik weet dat het lente gaat worden. het is tog wel koud ik heb naemlijk alleen een tshirjte en een spijkerbroek aan en zit lekker rustig naar boven te kkijken naar de mooie hemel de zon is al bijna heelmaal weg als ik recht naar boven kijk is het zwart/donkerblauw en recht voor me is het nog geel/oranjig het is heel mooi. ik laat de dag over me heen komen ik bedenk dingen die hadden kunnen gebeuren als ik neit zenuwachtig enrood was geworden.. alsik niet ik was had ik mss wel naar hem toe gelopen en hem vol op zijn bek gepakt..maar ik ben ik en ik doe dat niet..
er steekt een wind op het wordt nog kouder. de wind blaast door mijn haar heen het is aangenaam ik hou van dit weer.
ik ga nu weer naar het basketbalveldje toe, weg van dit onwijs mooie plekje... ik wacht op de verano(zomer.. :P)
Kusje van Snoezie....
Citeren24.02.20070 likes
heerlijk verhaal Snoezzzzzz

ik zie 't haast als een film aan me voorbij gaan
ik zie zovaak dingen aan me voorbij gaan dat ik me soms afvraag of dat ik de enige ben die naar een lange film kijkt en er zelf nooit in mee speel ik bedoel ik zit soms in "t laantje aan een tafeltje en zie drome mensen aan me voorbij trekken sommige van hen trekken m'n aandacht de mensen die somber lijken mensen die lachen mensen die hand in hand lopen verliefde stelletjes vanuit m'n ooghoeken volg ik hen mijn gevoel speelt 't spel mee bij sobere mensen voel ook ik me sober zie ik lachende mensen lach ik inwendig ook
voel ik me lekker bij mensen die elkaar vast houden word ik
verdrietig en kijk ik naar m'n handen die leeg zijn
bij verliefde stelletjes voel ik een traan opkomen
't verlangen naar warmte en liefde idd ik wacht ook maar op de zomer op een onwijs mooie plek hand in hand lachend kijkend naar die sobere mensen die ons zullen benijden

en zo gaat de film aan me voorbij vraag me af wanneer ik mee mag doen?
Citeren24.02.20070 likes
ach lieve ploff ,eens dan ben je zelf de hoofdrolspeler ;)

dikke kusssssssss peetje
Citeren24.02.20070 likes
mogguh laantje, ik dacht laat ik maar is even bij jou gaan kijken, het is alweer even geleden dat ik hier was.
ik loop een stukje verder , hey wie zie ik daar nou zitten ow het is ploff, hij zit een beetje te dromen denk hihihi.
ik loop snel door en gaat even zitten, ik kijk wat om mij heen.
ik raak een beetje in gedachten verzonken, ik moet een beetje lachen hihii,ik had een geintje uitgehaald maar dat werd niet erg op prijs gesteld, ach het kan mij eigelijk niet veel schelen, ik ben ik, en de mensen moeten mij maar nemen zoals ik ben.
ik loop nog een stukkie verder , ik krijg het koud, en ga lekker naar huis.
over een paar weken begint het voorjaar dan krijgen de bomen hun blaadjes weer terug, en dan is het hier zo mooi.
en dan komen er ook wel weer wat meer mensen naar het laantje

Advertise here!!

Citeren24.02.20070 likes
Hey Laantje..

Een zachte kern met blanke pit
ontstoft met gratie oude hunkeringen tot
ze vaal maar glanzend hun nieuw moment de
gloire kunnen tegemoet gaan als sleutelbloemen
in volle bloei.
Het lijkt madness maar in de sterke schoonheid
van de natuur, genietend met luide smak, kreunen mensen
hun goedkeuring
-‘als ze daarna hun rommel maar niet laten slingeren’
denkt een trotse eik....

Groetjes van...Subwoofer
Citeren24.02.20070 likes
aller liefste laantje.. ich mache du hih..
liefe ploff. je ben al een hoofdrolspeler alleen zie je dat zelf niet in.. maar als iik langs je loop met mijn gedachten die zoo stom en vervelend en stressvol en stom en verdrietlig zijn beni k jaloers .. op jou.. op die liefe liefe ploff die daar rustig op het bankje zit naar iedereen te kijken... ik zou dat ook willen me eens helemaal af sluiten.. en gewoon naar andere mensen willen kijken zonder dat je je zelf voorbij holt..heerlijk lijkt me dat... maar ja .. zo beni k nietl.. ik heb het altijd druk ik ben heel jaloerd op je ploffje maar ja.. het maakt wss niet uit of ik dit zeg of niet. want je zult het zelf pas in zien als je mij bent. en ik hoop neit dat je dat zult wroden.. aangezieni k meself helemaal gek maak.. nou ja.. ik heb natuulrijk ook wel lol.. zoals vandaag ging ik naar een basketbal wedstrijd zie ik oppeens een ex van mij egt gezellig(daar beni k nog goede vrienden mee...... in tegenstelling tot ander..:S) dus ik gezellig hoi zeggen.. en hij terug..
those good old times
hebben julllie dat soms ook dat je je oma mist?? die je heeeeel hoog op de schommel duwden die je brokkjes suiker liet eten die je overgooide van stoel naar stoel waarmee je gign wandereln.. totdat ze op je 4e sterft.... en je dan nog te jong ben om naar hhaar begravensi te gaan Stomme kanker.. :|
zucht..
ik ben beetje verdrietig bezig.. beetje huilerig heer lijk is dat soms nou ik ga maar is mijn dagboek bij werken want dat heb ik al sinds 2 januari niet gedaanwahahha;) nou ff op schrijven wat ik gedaan heb..
nou doeg laantje het was weer gezellig Heele dikke kus van Snoessje(L)
Citeren25.02.20070 likes
zo laantje was ik weer ff weet je ik zag snoezie naar binnen gaan ,en wilde eigelijk ff bij haar gaan zitten op het roze bankje nr4 ,maar ze was zo druk met schrijven en ik was druk in gedachten wat sommige mensen voor je over hebben en zoveel uur dus ben naar het prieeltje gegaan en heb een briefje aan snoezie geschreven leg ik straks wel op haar bankje neer ze komt vast nog wel ff weer terug

hoi lieve snoezie
hoe is het nu met jou ? is weer ff lang gelden dat ik je hoorde hoop dat t beter gaat als laatst en ik hoop je snel weer op de chat te zien groetjes shirley xxx

ps onderhoud moet gewoon beetje onderling geregeld worden
Citeren25.02.20070 likes
Heerlijk hier nu op een bankje zitten, het miezerd een beetje, typisch zondagsweer hahahahaha

Op een afstand zie ik Snoezie zitten, dat is lang geleden zeg, dat ik haar gezien heb, fijn om je weer terug te zien Snoezie XXX
Zo, nog eventjes een shaggie roken en dan gauw weer naar huis, word een beetje nat hier, ach ja mijn haren kunnen niet nat worden want die heb ik niet hahahhahahaa
Ja, ik sta nu op en zwaai naar Snoezie en ga huiswaarts, bakkie koffie pakken...

Tot zo mensen XXX

~~~XXX~~~Jaco~~~XXX~~~
Citeren25.02.20070 likes
aaaah ik loop weer in het laantje net zoals gister ik weet niet maar ik wil weer de hele tijd terug.. het iss zooo lekker ik zwaaai even heeel lang trg naaar jaco ook al loopt hij nu weg nou ja.. het zal hopelijk niet aan mij liggen;)
ik loop naar mijn heerlijke bankje naast de fontijn en sinasappelboom en zie een onwijs heerlijk mooi briefje van Shir (L) oo ik zie haar nu niet.. nou dan schrijf ik wel eenbriefje terug

liefe liefe liefe Shir
het gaat heeeel geod met mij afgezien datik bedolven wordt onder huiswerk en proefwerken en moeilijke beslissingen die ik moet nemen is alles top en metjou (btw. mijn hersenschuddigni s weer over en ik kon gewoon mee op wintersport ) met jou is tog alles wel goed?? ik hoop het want ik wil niet dat jij verdrietig ben of wat dan ook
ik hoop je ook weer snel te zien want ik mis de chat soms wel is.. mar ja.. huiswekr.. :| nou ja. ik moet gewoon over en daar moetik me ff op concentreren.. vooral op frnas.. (1,1 gehaald.. :S) nou ja..
Dikke kus van Snoes

zo briefje geschreven en opgeplakt zodat het niet door de wind kan wroden weggewaait ik meot eignelijk nu weer tergu.. wan tik moet een beokverslag in leveren eni k weet neit meer of dat vrijdag of mrogen meto end at is heel erg want ik ben ehel bang voor de mr. dus ik hoop dat het neit morgen is want dan hang ik :| oo en ik mooet ook nog middag eten.. nou ja opzich dkan ik dat wel skippeN en wss ga iko ok nog ff hardlopen.. nou ja en duits en engels leren.. :S:S oo en eco mak.. aaaarg school komt me de strot uit enik heb nog wel vakatnei:O nou ja.. maaar ik meot het halen want ik weet enti ik meot wat bewijzen.. wat natuurlijk nergens opslaat.. marik heb het gevoel datik me moet bewijzen dati k ook slim ben net zoals mijn broer... dat ik gewoon op het havo mocht blijven omdat mijn broer ook vwo deed.. zucht wat deo ik tog moeilijk.. nou jajammer at het zonnetje weg is en dat het heti regent.. ik ga maar weer is weg.. naar mijn huiswerk toe. nou ja het meot maar
Doeg laantje met alleen maar Fijne mensen erin Kusje Snoesje

Adverteer hier