Citeren08.01.20070 likes
ow das wel tof, neem ik eeeeehm ja zo te zien een paraplu mee hihihi
en ehm als shir komt dan heb ik nog wel een fles dropshot

en ehm als shir komt dan heb ik nog wel een fles dropshot

Advertise here!! |
Citeren08.01.20070 likes ow das wel tof, neem ik eeeeehm ja zo te zien een paraplu mee hihihi ![]() en ehm als shir komt dan heb ik nog wel een fles dropshot ![]() |
Citeren08.01.20070 likes goed idee roos! ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.01.20070 likes maar waar moest ze dan helemaal naar toe met de auto ??? |
Citeren08.01.20070 likes ![]() |
Citeren12.01.20070 likes zo laan ben ik weer ff
ff lekker uitwaaien. ff gedachten op een rijtje zetten en genieten van al het moois dat jij me te bieden hebt. de mooie kale bomen die zo grimmig afsteken naar de zwak verlichte lucht de geur van nat mos en vooral de rust om me heen. me meiden zijn weer erg doenig pfffff volgens mij krijgen we storm vind het leuk om te zien dat er nog van alles gaande is in het laantje. want verliefde stelletjes zie je overal heeeeeee kijk wie lopen daar in de verte ff goed kijken ja weet het zeker tis vrouw gearmt met boer . hhahah lijkt wel een jong stel innig gearmt en elkaar kleine kussen gevend hahhahah wat lief gezicht ![]() en verder op zit shir . die ziet er niet blij uit , dat heb je met comp problemen ![]() kussssssssss bedankt dat je weer ff naar me wilde luisteren laan. je bent een echte vriend ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.01.20070 likes hey mram heb hier een jas voor jouw wil niet dat je ziek word zou zeggen ga lekker ff zitten meid ik heb een kan lekkere thee bij me,
boer komt er zo aan had ff hoge nood staat ergens achter een boom maar ik weet niet welke ![]() haha mram ff oppasen nu ,hem kennende duikt tie zo plots achter een boom weg om ons flink te laten schrikken maar als shir hier is verwacht ik ook dat roger ergens achter een boom staat ![]() |
Citeren01.02.20070 likes Maar helaas, een weekje later
heeft haast elke boom een kater van dat al te vrolijk najaarszonnefeest. En zij laten met z'n allen al hun bronzen blâren vallen en ze denken 't is weer mooi genoeg geweest. Bij de eerste najaarsstormen in het Spanderswoud gooien zij elkaar met eikels en met stukken hout. En zo vechten alle bomen met elkaar, op die eerste winterdagen van het jaar..... Groetjes van...Subwoofer ![]() |
Citeren13.02.20070 likes heeee laan kusssss
tis weer ff geleden dat ik hier was tis wel jammer vroeger kwamen er veel meer bij je . even lekker zitten op je mooie bankjes of schuilen in je prieel. maar zie dat de lente zich al weer een weg probeert te banen naar de oppervlakte. de sneeuwklokjes en krokusjes zijn er al. loop ff lekker door de klamme avond lucht tis nu tenminste ff droog. word wel weer tijd dat er wat gedaan word in het laantje heeee wat zie ik daar wat leuk. denre heeft de graskuil onderlaten lopen met water die denkt zeker dat het nog gaat vriezen. ' zou wel leuk zijn kletsers zwieren en zwaaien over het ijs. blijf ik wel aan de kant met me koek en snoep kraam en natuurlijk warme sjocomel ![]() he wat ligt daar nu is dat een.... van wie zou die nou zijn . wat gek dat je die niet mist. nou leg hem wel in het prieel neer misschien komt diegene nog terug. nou laan spreek je snel weer ff . zal ik je wat meer vertelllen over wat me bezig houd maar nu moet ik weer rennen . me meiden zittten ff lekker in bad kusssss knuffffff en spreek je snel weer |
Citeren14.02.20070 likes ![]() ![]() |
Citeren22.02.20070 likes Leuk laantje maar zo enorm stillkes
{ ![]() |