Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

chatten bij kletsen.com

Advertise here!!

Citeren31.12.20080 likes
en ik heb deze site gevonden via een tvzender op de site vt4 site denk niet dat jullie dat kennen zo ben ik hier geraakt eerst dachten ze natuurlijk eerst dat ik iemand anders wasmaar uit eindelijk haden ze door dat ik toch iemand anders was
waarom chat ik bij kletsen: omdat het hier heel leuk is en wil hier helemaal niet meer weg heb nieuwe vrienden gemaakt en het is hier gezellig
ik ga heel af en toe naar de forum eerst en zeker nu maar vind het wel gezellig om te lezen op forum en soms om te lachen ook
spelletjes spelen doe ik ook graag op mijn pc hé wel te verstaan maar dan echte spelletjes zoals tombraider en zo maar anders niet zoveel hier op kletsen
Citeren31.12.20080 likes
wat hebben ze dan gedacht wie je was
Citeren31.12.20080 likes
RogerP
Citeren31.12.20080 likes
Hey Roger terug?
Citeren31.12.20080 likes
jaaaa al n heele tijd- was ook al chatten hier maar onder ander naam

Advertise here!!

Citeren31.12.20080 likes
ow en ja mijn ander naam is niet : rogerke
Citeren01.01.20090 likes
Ik ben moderator van tmfchat (dat heet daar cyber). Aangezien de nieuwe IP die ik krijg al bij XB (bedrijf waar de chat loopt en bijhoudt) was ingevoerd kon ik een tijd niet inloggen op me gewone id/nick.

Ben voor de lol is gaan googlen en kwam kletsen.com tegen. De mensen daar zijn allemaal heel vriendelijk en ik beschouw kletsen.com als een fijne community. En ben dus wezen blijven plakken.
Citeren01.01.20090 likes
hey roger kerel leuk dat je weer terug bent hopelijk gaat het goed met je

veel liefs ron en peet
Citeren09.01.20090 likes
Citeren17.01.20090 likes
ik ben hier terecht gekomen om dat ik een chat site zochte
en ik vond het zo gezellig dus ik dacht blijf gewoon en ik lees ook bijna nooit forum om dat ik eigelijk alleen voor het kletsen kom hihihih kusjesssssss xxxxxxxx en ik blijf hier ook een helle poos kusjesssss

Adverteer hier