Citeren14.12.20090 likes
ik trek de boel nog maar weer es omhoog... nieuwe leden.. klim es in je tobo en vertel.....

Advertise here!! |
Citeren14.12.20090 likes ik trek de boel nog maar weer es omhoog... nieuwe leden.. klim es in je tobo en vertel..... ![]() |
Citeren14.12.20090 likes neeej ! |
Citeren14.12.20090 likes in mn tobo klimmen ![]() daar pas ik nooit in hoor in die tobo hier ![]() |
Citeren14.12.20090 likes Ik ben hier terecht gekomen dankzij mn zus Nathalie, ze vond dat ik teveel naar mijn idolen keek op tv en bij kletsen kreeg ik meer aanspraak dan die idolen zei ze hahahaahaha.
Ik ben in ieder geval blij dat ik haar raad heb op gevolgd oke buiten mn idolen dan want daar kijk ik nog steeds naar hihihi |
Citeren14.12.20090 likes
ik ben benieuwd waarom mensen chatten bij kletsen.com
Voor mij is het een plek waar je elk moment op de dag terecht kunt voor een babbeltje. Ik stam nog uit het tijdperk van de 27mc en dat vond ik toen al een geweldig medium! Waarom ik blijf terugkomen? Dat heeft alles te maken met de mensen die ik hier heb getroffen waarmee ik het heb getroffen. Iedereen is hier op zijn manier bijzonder en met enkelen heb ik al menig gezellig kletsuurtje doorgebracht. hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ??? via google, ik had chatten ingetypt en toen kwam ik hier! mijn eerst naam was "ff_probere". als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ? ik ga eerst ff op het forum kijken of er nog nieuwe dingen zijn. of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ?? Ik houd opzich wel van spelletjes maar heb ze hier nog nooit geprobeerd Groetjes, Def |
Advertise here!! |
Citeren23.01.20100 likes bvj ! |
Citeren24.01.20100 likes hello ik ben hier gekomen door doracora die zei moet je ook eens aan kijken is wel erg leuk.
En ja zit er og na een half jaar maar is niet altijd gezellig hoor maar vaak wel hahahahahaha en ja je leert soms de mensen wat beter kennen. Dus ja vind het wel leuk .Vind het alleen jammer dat je niet kan zien met wie je klets dat was nog leuker geweest hahahahahahaha. kus wild |
Citeren09.02.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.02.20100 likes kletsen vind ik de leukste chatsite die ik ooit heb leren kennen, ik kom hier al een paar jaartjes, en zal er ook nog wel een aantal jaren blijven komen, dus jullie zijn nog niet van me af...... ![]() ![]() ![]() ![]() Denre mijn complimenten ![]() ![]() |
Citeren07.03.20100 likes weer even omhoog voor de nieuwe leden ![]() |