Citeren17.01.20090 likes
blij voor je!
Advertise here!! |
Citeren17.01.20090 likes blij voor je! |
Citeren23.01.20090 likes ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.02.20090 likes ![]() |
Citeren10.02.20090 likes ik ben hier terecht gekomen via deborah, ze zei dat het hier gezellig was.
en ze had gelijk, heb hier een paar vriendinnen en vrienden opgebouwd |
Citeren19.07.20090 likes nog ff weer omhoog halen voor nieuwe leden: ![]() Carin vraagt: * ik ben benieuwd waarom mensen chatten bij kletsen.com * hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ??? * als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ? *of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ?? linkpartners vindt je bovenaan onder overige. ![]() Gooi het eruit ![]() |
Advertise here!! |
Citeren19.07.20090 likes Zozo Babsie vroeg uit je veren om dit gaan typen!!!!
vraag1; omdat ik het gezellig vindt en als er een probleem is dan krijg je van iedereen een oplossing. vraag2; ik was aan het surven en aan het kijken bij chatten en koos deze uit bij kletsen.com en deze oude sok zit er nog steeds. vraag3; mezelf kijk ik altijd bij forums en algemene toch even kijken of er iets veranderd is op deze site. vraag4;nee kom meestal om even te gaan kletsen met iedereen niet om een spel te spelen . |
Citeren08.08.20090 likes ff omhoog halen... ![]() |
Citeren08.08.20090 likes goed idee, babs! |
Citeren26.09.20090 likes nog ff weer omhoog halen voor nieuwe leden: ![]() Carin vraagt: * ik ben benieuwd waarom mensen chatten bij kletsen.com * hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ??? * als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ? *of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ?? linkpartners vindt je bovenaan onder overige. ![]() Succes ![]() |
Citeren10.11.20090 likes ff omhoog weer voor de nieuwe leden ![]() |