Citeren11.11.20080 likes
Okee Willeke

barst maar los!!!

barst maar los!!!

Advertise here!! |
Citeren11.11.20080 likes Okee Willeke ![]() ![]() barst maar los!!! ![]() |
Citeren11.11.20080 likes heeeeeeeee ik ben geen verwend nest ja
moet alleen niks van koffie hebben ![]() |
Citeren11.11.20080 likes ben hier terecht gekomen via google |
Citeren11.11.20080 likes o ja? |
Citeren15.11.20080 likes ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.11.20080 likes
ik ben benieuwd waarom mensen chatten bij kletsen.com
wij hadden in begin 2005 net internet en ik wou heel graag eens chatten dit is de eerste site waa rik kwam en ookal was i ker toen nog vaak alleen of met se 2en ik ben niet meer weggegan hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ??? via google had klesten ingetypt en tada toen kwam ik hier! als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ? ik ga eerst ff het forum op, kijke of er iemand jarig is of ik nog wat spannends heb gemist nieuwe dingen enz.. of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ?? nee ik houd niet sow van spelletjes op de pc kus kirsten |
Citeren25.11.20080 likes ff weer omhooghalen voor de nieuwe leden ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.11.20080 likes ik ging even op google kwam kletsen gauw tegen en nooit meer weggegaan, ssssoooo gezellig hier topppie hoor classe |
Citeren26.11.20080 likes ik ging op google en vond toen kletsen in een moeilijke periode van miijn leven heb toen goede vrienden leren kennen en sinsdien ben ik op kletsen elke dag als het kan
kusssssssss en knuffffffffff |
Citeren17.12.20080 likes
ik ben benieuwd waarom mensen chatten bij kletsen.com
wij hadden in begin 2005 net internet en ik wou heel graag eens chatten dit is de eerste site waa rik kwam en ookal was i ker toen nog vaak alleen of met se 2en ik ben niet meer weggegan hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ??? via google typte chatten in. en kwam bij kletsen.com en na 2 jaa vraag ik me af wat ik hier nog doe :P als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ? ik ben en man kan dat tegelijk, log me eerst in, dan kijk wat voor onzin op het forum staat :P of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ?? nee ik houd niet sow van spelletjes op de pc Rick |