Kwam deze site via google tegen. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb wel andere site een tijdje geprobeert maar het beviel me niet. Ik wil gewoon kletsen zonder dat ik de deur uit moet ;).
Advertise here!! |
Citeren20.11.20130 likes Kwam deze site via google tegen. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb wel andere site een tijdje geprobeert maar het beviel me niet. Ik wil gewoon kletsen zonder dat ik de deur uit moet ;). |
Citeren20.11.20131 likes
Kwam deze site via google tegen. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb wel andere site een tijdje geprobeert maar het beviel me niet. Ik wil gewoon kletsen zonder dat ik de deur uit moet ;). Welkom op Kletsen.com Ik hoop dat het je hier beter bevalt! Groeten en we Kletsen.com,
Denre |
Citeren20.11.20130 likes Ik ben hier gekomen toen het uit was met me ex. en ik toch weer naar een chat wou gaan waar ik eerst op zat was geen optie want daar was geen zak aan. Mijn ex zei dat er iemand ook op kletsen zat van die site. ik maar gaan kijken en toen paar keer als gast in gelogd, en werd meteen met openarmen ontvangen. verificatie duurde alleen een poosje maar ach dat is al weer vergeten. elke avond is er weer een leuk gezelschap. ken helaas nog maar weinig mensen maar daar komt vast nog verandering in. verder doe ik niet zo veel met de forum en spelletjes doe ik elders. little sunshine |
Citeren29.11.20130 likes Ben hier in 2007 binnen gekomen, toen ik op zoek was naar een gezellige chat. Ben er ook wel even tussenuit geweest, maar ook weer dolblij dat ik weer terug ben hier. Altijd gezelligheid en lol op de chat. Alhoewel ik nog geen vrienden in mijn lijstje heb, hoopo ik die attijd nog toe te mogen voegen. Forum kom ik eigenlijk maar zelden (vandaar mijn snelle reactie) maar probeer deze ook meer te lezen. pelletjes speel ik niet. groetjes Marcel |