Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

chatten bij kletsen.com

Advertise here!!

Citeren31.08.20080 likes
Hmm weet effe niet hoe ik dit moet zegge lul ook maar wat raak.
Kwam hier door babs we waren op zoek naar een chatsite(een andere iig) eerst leek dit een cia chat, al dat gecontroleer enzo.
maar in de tussentijd hebben we menigeen van de chat in real leren kennen en wat blijkt zijn gewoon eerlijke oprechte mensen die niks kwaads in zin hebben zoals me ex dacht, daarom waren me jongens er ook niet bij in rotterdam iets wat ik nog steeds betreur.
Ken veel chats, teveel eigenlijk maar deze is iets waar mensen oprecht zijn en eerlijk, de vaste mensen bedoel ik dan, en het systeem van moderators werkt ook perfect er is altijd iemand die op de regels let... ook al is dat soms niet nodig als er vaste chatters zitten maar ja Kletsen.com is heel wat anders dan ik verwacht had , is een goede georganiseerde chat neem me petje af voor alle mods

Groetjes Metal
Citeren01.09.20080 likes
vindt dit wel heel leuk om te lezen
Citeren06.09.20080 likes
ik ook,Rooske
Citeren11.09.20080 likes
Citeren11.09.20080 likes
was ruim 3 jaar gelee op zoek naar een chatsite,vond deze,ben er ,(met onderbreking) nog steeds

Advertise here!!

Citeren28.09.20080 likes
ff omhooghalen
Citeren02.10.20080 likes
Kletsers,laat es wat van je horen
Citeren11.11.20080 likes
ff weer omhooghalen
Citeren11.11.20080 likes
neej babs je weet toch dat ik geen koffie wil maar thee dus daarom reageer ik niet he
Citeren11.11.20080 likes
Ben hier terecht gekomen via lange mark en cissie. Werden met een groep gebanned en zijn toen hier neergestreken.

Lees bijna nooit het forum. Heel af en toe zoals nu dus. Heb er niet zo veel mee. vind het onpersoonlijk, mis daar iets.

Spelletjes speel ik ook nooit alleen de quiz zo af en toe. Ligt eraan welk onderwerp er is.

Vind het verder wel gezellie hier al is het niet meer zo als in den beginne dat ik hier kwam. Heb hier wel leuke mensen ontmoet, voornamelijk vrouwen. dus daarom blijf ik nog ff hier.

Getekend aap

Adverteer hier