|
|
|
ik ben benieuwd waarom mensen chatten bij kletsen.com
hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ???
als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ?
of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ??
linkpartners vindt je bovenaan onder overige.
ik chat zelf bij kletsen.com omdat ik het eigenlijk altijd wel gezellig vindt.gezellige mensen en een grote verschijdenheid aan mensen, en dat vindt ik leuk.
ik log in en ga dan eerst even forum lezen, vindt het leuk wat mensen zoal bezighoud, maar vindt het ook heel leuk om mee te doen aan de forum spelletjes.
ja ik kan best wel serieus zijn hoor  ik kijk ook regelmatig bij de linkpartners , er staan best leuke dingen bij bv je horoscoop en spelletjessite een site om kaartjes te versturen en nog veel meer leuke dingen eigenlijk.
ik ben benieuwd wat jullie hier brengt en wat je zoal meer doet hier op de site.  laat maar een weten.
gr
|
- hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ???
verveelde me.. ging beetje google.... en kwam op kletsen.com.... en wonderfull ving me zo goed op dat ik ben gebleven hahaha
- als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ?
laaste tijd kom ik alleen op de chat zo en dan kijk ik even op de forum.... alleen belangrijke topics lees ik
- of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ??
nee, dat doe ik niet :P Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten na ik ben bij klesten com uitgekomen dat ik eens wou chatten rustig en relaxt en met begrip en dat heb ik hier wel gevonden is gewoon cool hier te zijn.
veel groetjes paulus |
Anonymous Undefined 65739 berichten Was op zoek naar iemand om mee te praten. Ben op jullie chat terecht gekomen, en ben blijven hangen. Heb er zelfs een paar leuke chatvrienden aan overgehouden.
Groetjes snoesje |
Anonymous Undefined 65739 berichten daar vraag je me wat hoe ben je hier terrecht gekomen januari 2006 is was al een aantal maanden op zoek naar een geschikte chat daar de chat waar ik opzat was opgeheven en ben hier terrecht gekomen en tot op heden bevalt het me prima is wel wat minder geworden als in begin maar heb een paar goede vriendinnen over gehouden als ik inlog ga ik zeker eerst op forum kijken en is wel fun maar doe net zo hard mee spelletjes kom ik weinig op doe ik ergens anders wel omdat ik graag mag klaverjassen en dat is hier niet |
|
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten ik ben hier terecht gekomen omdat de chat waar ik kwam failliet ging en ben getipt door mensen die ook van deze failliete chat kwamen,kom hier nu sinds januari-2006,vind het wel heel gezellie en ben deze mensen nog steeds heel dankbaar want op kletsen.com heb ik mijn partner gevonden waar ik nu al weer bijna 2 jaar mee samenwoon.
ik kijk altyd eerst op het forum of er nieuws is ,ik doe bijna nooit mee aan spelletjes
veel liefs peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten
- hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ???
Ik googlede wat en kwam hier zo dus terecht,had beetje moeite met registreren,en vond het eerst maar een soort van datingchat ,zo kwam het op mij over,maar bleek dat veel chatters elkaar kenden van chatuitjes,moest erg lachen om Snuffeltje,zij vertelde me doodserieus dat zij de huisbezoeken kwam doen  ...
Maar de sfeer beviel me wel en ben daarom ook gebleven en heb er leuke vrienden aan over gehouden alvast  Het sprak me vooral aan dat er steeds een mod aanwezig is,erg belangrijk.
Kortom,Babs blijft nog wel ff - als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ?
Ehhhh, ik ga eerst naar het forum ... er is ontzettend veel te doen hierzo,en lig vaak in een deuk - of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ?
Nee, ik ben niet zo'n spelletjes mens,vind de kaartjessturenlink wel erg leuk!  kuss Babs |
Ik ben hier ook via google gekomen en kom hier al veel jaar in het begin veel alleen met denre gepraat en iedere keer als er dan eindelijk iemand kwam proberen binnen te houden ook wel eens een uurtje alleen hier gezeten hahahah waarom ik gebleven ben omdat de doelstelling van kletsen mijn aansprak ik was wel eens op een ander chat wezen kijken maar alleen de taal die ze daar spreken vind ik al niets
het forum doe ik niet heel veel mee al kijk ik altijd wel even
en ik ben niet iemand die een spelletje doet op de pc waarom weet ik niet te weinig tijd denk |
Anonymous Undefined 65739 berichten
hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ???
ook via google , ik was een leek wat de pc betrefde , deze had ik voor mn dochter gekocht , die moest een pc voor school hebben ,ik woonde weer alleen na 7 jaar en verveelde me dus ging wel op zoeken zonder te weten naar kletsen ipv naar chatten toen ik op kletsen.com terecht kwam was er helemaal niets geen forum oid alleen maar een chatroom waar je gelijk in terecht kwam er was een klein groepje mensen , waar onder rene (die was toen mod die avond) wonder en heli waren er ook , (wel meer mensen maar die komen nu niet meer , dus kunnen jullie niet  ) ik werd heel goed opgevangen ook door hun en het beviel me zo dat ik langzamerhand steeds meer daar heen ging , ik heb zelfs een tijd gehad dat ik alleen nog maar achter mn pc leefde (hoe bedoel je verslavend  ) maar goed , tis zo goed bevallen dat ik er na 3 en half jaar nog elke dag met plezier kom .
als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ?
het forum kijk ik elke dag door  smorgens bij mn bakje koffie voor t werken , als ik even niets te doen heb op mn werk kijk ik er even , als ik thuis kom kijk ik als eerst t forum weer of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ?
ook de spelletjes vind ik heel leuk , als ik daar aan begin ben ik wel ff zoet er mee
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ut kwam zomaar aanwaaien hier.....
   kus vonnie |
|