|
|
|
diaantjee Undefined 173 berichten Nou ben hier gekomen door een vriendin schorpioentje en moet zegge sinds dat er ben is het erg leuk vele verschillende chatters en altijd wel iets te doen.
Meestal log ik me in en ga dan chatten en lees later een keer eht forum.
Nu dat ik moderator ben lees vaker het forum en dan pas chatten als de tijd het toelaat.
Ik speel niet echt veel spelletjes ook eigenlijk niet hier op het forum. Maar lees wel vaak de rest.
Liefs Diaan |
schorpioentjuh Undefined 625 berichten euhhhh ikke was de chat zat waar ik eerder altijd zat.ben naar startpagina gegaan en daar stont kletsen.com......aangeklick en heb die eerste aaf z'n lol gehad gelijk geregisteerd en blijven plakken:-)
forum lees ikke wel en klieder ikke ook wel op:-))
verder linken na spelletjes doe ik nie :P
kletsen doek het meest hier en vind nog steeds heel gezellie:-)
gr kussie knuffie schorpie |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 plant kreeg ook een tip via chatvriendinnen en ben eens gaan kyken . koste me in begin veel moeite om me te zetelen werd wel veel geholpen , plant kan nog steeds niks met pc . maar lukt me nu al wel om op forum te kladderen , en ik leer steeds meer mensen een beetje kennen .ook al vergeet ik het meestal , groetjes plantje |
Anonymous Undefined 65739 berichten ha ik was er via de zoek macine google.
en ben bijven hange he zo leuk is het hiero
en ik vind chaten gezellig
leuk een praatje maken
groetjes stefboy |
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo ik ben djconrad nou ik heb kletsen via een andere site welke weet ik niet meer ben allang niet meer hier geweest |
|
hoe ik hier gekomen ben
google
de eerste keer dat ik hier kwam heb ik zo veel lol gehad met waters over een berenvel voor een openhaard .
dat ik ook eigenlijk niet meer weg ben gegaan.
het spreekt me vooral aan dat je hier niet altijd even seriueus hoeft te zijn je mag gewoon lekker gek doen. een spelletje virtueel ganzebord of lekker op de wipwap zitten met bonneke  ik kijk een paar keer perdag op het forum maar klieder niet meer zo veel als ik gedaan heb. heb daar niet zo veel zin meer in. heb het beetje druk met andere dingen. en ik weet dat het vanzelf wel weer komt. soms doe ik veel soms ook niks
na ruim 2 jaar ben ik gestopt met modje zijn omdat het me te druk werd nu ik zwanger ben.
spellentjes via de linken doe ik nooit |
Anonymous Undefined 65739 berichten Haaii Allemaal!!
Ik ben hier gekomen dankzij schorp, zij is al jaren een dierbare vriendin van me en zij raadde deze chat aan. Sja en toen ben ik blijven plakken. Eerst een lange tijd als gast en nu maar eens lid geworden. Zegt genoeg toch?
Reageren doe ik niet zo snel maar lees wel veel. Misschien komt het reageren nog wel. Alleen ga ik zaterdag weer naar huis, en dan verdwijn ik weer in het drukke dagelijkse leven. Weet niet of ik dan nog veel tijd zal hebben om te reageren en te chatten.
Ik en spelletjes, hmzz daar zwijgen we maar over whahaha
Greetz Java |
ben aan komen waaien via internet en ben ook blijven plakken  kijk meestal eerst op forum voor ik na de room ga of kijk alleen ff op forum of ga meteen na de room tis maar net waar ik op dat moment zin in heb om te doen en die spelletjes links heb ik nog niet gedaan
kussss |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik zit op een andere site dagelijks waar ik mod ben en daar ben ik erg tevreden alleen wilde ik ook ff andere mensen om me heen en ben op startpagina gaan zoeken.. nu ben ik niet geduldig genoeg om lang te zoeken en klikte zomaar wat aan.. gelukkig was dit kletsen.com en ik kwam hier en had het erg naar mijn zin.. ben blijven hangen en zit op twee sites tegelijk soms beetje druk en soms kan ik daardoor niet alles volgen maar wel veel.. het forum keek ik nooit door en nu sinds een tijdje kladder ik er volop in los.. lees het vaak tijdens dat ik op de chat zit heb dus twee kletsenschermen open.. neuhhh verslaafd is een groot woord  met de spelletjeslink doe ik niets zit al de hele dag op een spelletjes site das wel genoeg vind ik. Ik heb hier al veel vrienden opgedaan en zal hier niet snel weggaan dikke kus allemaal Spookje |
hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ???
ik was boer kwijtgeraakt en ben hem gaan zoeken en heb hem bij jullie gevonden als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ?
ik neus eerst ff op het forum en ga daarna de chat op...
of vindt je het leuk om een spel te spelen via 1 van de link partners ??
de spelletjes die ik speel zijn niet op internet te spelen.. die speel ik ergens anders
|
|