Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren11.02.20080 likes
visser,jah dat is een hele lieve eerlijke en reislustige man die geniet van het leven ondanks dat hij het heel zwaar heeft gehad in zijn leven door zijn ziekte.
Kussss en knuffffff
Citeren11.02.20080 likes
zo,ik zal es wat schrijven over degene die onder mij komt

Een gezellig figuur die ook nogal wat humor bezit,een buitenlandse taal vast en zeker vloeiend spreekt en misschien ook nog lekker kan koken,een luisterend oor heeft en zeker geen saai leven heeft,kortom,een aardig mens
Citeren11.02.20080 likes
babssssssss waarom,wist je niets aardigs te vinden over mij hahahahahahahahaah kusssssssssss en knuffffffffffffffffffffff

Maar ik denk dat jij het over Henry hebt waar of niet waar???
Citeren11.02.20080 likes
maar er is al zoveel aardigs gezegd over je bonn straks zeg je ik ben de koningin en zover ben je nog niet moet je eerst naar de koninginnen school maar je bent aardig bon maar nu zeg ik het niet meer kussssssss knufffffffff
Citeren11.02.20080 likes
whaaa bon ja idd maar ja die is er niet ingestonken hehe.. maar ik mag Visser en Bonderbonnekes ook wel hoor... kussies van Babs

Advertise here!!

Citeren11.02.20080 likes
en ik vind babsie een heel aardig mens altijd begroeten en gedag zeggen is ook een zonnetje op de chat kusssssssss en knufffffff lieve babs
Citeren11.02.20080 likes
Uhm wat kan ik over je zeggen visser
Ken je niet maar jent wel vriendelijk op de chat hahahha
Citeren11.02.20080 likes
cissie.. een tof en lief wijffie
Citeren11.02.20080 likes
snuf is meestal wel de gangmaakster op de chat,lig altijd dubbel om haar. Ik vind snuf een toffe meid en heel oprecht en eerlijk.
Kusss en knufff Bonn
Citeren11.02.20080 likes
bonneke een hele drukke dame , heb nog nooit problemen met dr gehad, vriendelijk en gezellig en kan ook nog serieus zijn

Adverteer hier