Citeren08.02.20080 likes
mal maf wijf dat je toch bent als ik je niet aardig vind reageer ik niet en ik vind je wel aardig dus reageer ik kussssssss knufffffffff
Advertise here!! |
Citeren08.02.20080 likes mal maf wijf dat je toch bent als ik je niet aardig vind reageer ik niet en ik vind je wel aardig dus reageer ik kussssssss knufffffffff |
Citeren08.02.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.02.20080 likes is een eer als ik je zo noem bonneke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.02.20080 likes Jeetje, nu moet ik iets aardigs over Visser zeggen. Even nadenken.........Ken je natuurlijk niet zo goed maar je houdt het forum levendig en bent altijd bereid om via datzelfde forum, een reactie te geven op mensen hun blijdschap of verdriet.
Een sociaal betrokken man dus ![]() |
Citeren09.02.20080 likes whahah bonn nieuwe bijnaam ![]() oke uuhmm henry is een aardige man die altijd in is voor een geintje en waar je altijd mee kan lachen ![]() Liefsss wilma |
Advertise here!! |
Citeren09.02.20080 likes om iets aardigs over wilma te zeggen is niet moeilijk een spotieve meid met pit die weet wat ze wilt |
Citeren09.02.20080 likes visser je bent gewoon een eerlijke lieve man die inderdaad het forum levendig houdt met nog een paar andere chatters.Thanks dat je mij het zonnetje van de chat noemt,schijn thuis ook het zonnetje in huis te zijn hahahaha Kussss en knufffffffffffff Bonn |
Citeren10.02.20080 likes en vandaag was het zonnetje er bonneke daar vergelijk ik je mee maar ook jij houd de sfeer er goed in kussssssssss knufffffffff en fijne zondag |
Citeren10.02.20080 likes Jeetje, moet ik alweer wat aardigs zeggen over Visser. Beetje flauw om weer hetzelfde te zeggen toch. Visser is een reislustige man die een grote brede culturele interesse heeft en dat graag met ons deelt.
Kom ik in de buurt Visser? Groet, Henry. |
Citeren10.02.20080 likes zo henry wat een compliment dank je wel ja mijn intresse is zeker groot en reilustig ben ik zeker wil toch wel paar keer per jaar er tussenuit nou zal ik wat aardigs over henry zeggen ik sta versteld hoe die het elke keer weer voorelkaar krijgt dat chatters in zijn grappen trappen vind dat toch wel klasse en er lekker op doorgaan blijven doen henry houd de boel wakker |