Citeren01.01.20080 likes
queen,jij bent een hele lieve meid die je kan vertrouwen en heel spontaan is.
kusssssssssss en knuffffffffffffffffff Bonn
kusssssssssss en knuffffffffffffffffff Bonn
Advertise here!! |
Citeren01.01.20080 likes queen,jij bent een hele lieve meid die je kan vertrouwen en heel spontaan is.
kusssssssssss en knuffffffffffffffffff Bonn |
Citeren21.01.20080 likes sow effe weer naar boven gehaald ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.01.20080 likes bonneke is een lieve vrouw waar je altijd wel mee kan lachen
en als het moet ook een heel serieus gesprek mee kan hebben kusssssssssssssknuffffffffffff wilma |
Citeren07.02.20080 likes wilma is een hele lieve ondeugende meid,kusssssssss en knufffff
Heb ook altijd heel veel lol met haar in room en op forum,maar ik kan ook goeie serieuze gesprekken met haar voeren. |
Citeren08.02.20080 likes Bon is gewoon geweldig :D:D:D:D:D |
Advertise here!! |
Citeren08.02.20080 likes queen is een aardige lieve meid waar je kunt lachen en is nooit stil |
Citeren08.02.20080 likes en wilma brengt sfeer op de chat en die weet je altijd wel op te vrolijken |
Citeren08.02.20080 likes visser is een hele lieve eerlijke en spontane man,die je ook weleens in de maling kan nemen,maar eigenlijk altijd de lol van mij in ieder geval in kan zien,kusss en knuff Bonn |
Citeren08.02.20080 likes en dan moet ik iets aardigs over bonneke gaan zeggen nu ze de bekentenis heeft gedaan dat ze me weleens in de maling neemt maar goed kan er tegen hoor bonn en vind je wel lief dus kusssssssss en knuffffffff en fijn weekend |
Citeren08.02.20080 likes visser je moest niets hoor als je niets aardigs over mij kan en wil vertellen had je gewoon niet moeten reageren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |