Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren12.02.20080 likes
My God, nu moet ik iets over onze Shir zeggen, euhhhh. Shir is erg gesteld op normen en waarden, altijd alert, volgens mij altijd wel in voor een feestje en attent. Een lieve meid die met beide benen op de grond staat.Pffffff, voel me net een profielschetser
Citeren12.02.20080 likes
shirrrrrrrrrrrrrrrr ik druk hahahahaha hoe kom je erbij,kijk als ik er ben en niemand typt iets jah dan val ik op inderdaad,hahahah,nee hoor soms ben ik duidelijk aanwezig ja en ben ik niet meer te remmen.Maar jah dat is wat ik aan kletsen eraan overgehouden heb kan het ook niet helpen,en serieuze gesprekken kan ik absoluut ook voeren.Shir heb met jou ook nooit probs gehad en zeg het je nogmaals ik heb heel veel respect voor jullie modjes,fijne dag kusss en knuff Bonn

Solly ik moest iets aardigs over Henry zeggen,ik hou het maar kort,hij is een bloedmooie man die erg aardig en correct is
Citeren12.02.20080 likes
oke iets over bonneke
uuhm ze is indd af en toe wel druk maar ook heeel gezellig
altijd vrolijk....kan ook erg serieus zijn als het moet ze is heel aardig
tis echt een schat

Kusssssssssknuffffffffffff
Citeren12.02.20080 likes
wilma is een erg leuke en lieve en mooie meis
ze is eerlijk en oprecht en houd net als ik van goede muziek
wilma is een lieverd en ben blij dat ze tot me dinnetjes hoort
dikke kussssssss twink
Citeren12.02.20080 likes
twink is zo`n lieve schat waar ik veel lol mee heb ondanks dat ze het erg moeilijk heeft op dit moment.

Twink is het zonnetje van kletsen en ik vind haar een supergoede modje,en ze is altijd heel goed te pas en altijd eerlijk en rieel. Kuss en knufff Bonn

Advertise here!!

Citeren12.02.20080 likes
Aha, hier mijn kans om iets over onze Bonneke te zeggen. Hmmm, heb ik wel voldoende ruimte daarvoor
Bonneke, met welke woorden zal ik je eens associeren; tikkeltje verlegen, goed hart, tikkeltje onzeker, meelevend, mysterieus, springt als de beste, sociaal, relegieus (?) , zeer hoge activiteit op het forum, brave huismoeder. Amai Bon, doe het daar maar even mee hoor

Groetjes,

Henry.
Citeren12.02.20080 likes
ja ahaha mijn kans een aardige vent zie hem nog maar weinig op scroll.
kan zijn mond aardig roeren, is een aardige forum kladderaar
Citeren13.02.20080 likes
Whahah mijn kans, nu flauw hoor

Roosje, ja she's[b] not [/****** , altijd dolle pret op chat met roosje, coulante moderator en superslank. Topwijffie hoor
Citeren13.02.20080 likes
humzzzzzzzzzzzz wat zijn die ******
nou nou nou kom mar op
Citeren13.02.20080 likes
roos een top wijf die altijd een vriendelijk woord voor een ander heeft en belangstellend is voor de medemens klasse roos kusssssss knuffffffff Visser

Adverteer hier