|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Poe poe,iets over Koor....
groot Guus -fan,   woont in het kleine dorp Dordrecht,komt wel lief over op de chat maar of zij dat ook is???  Kunt wel gezellig met haar kletsen!
|
Dioxon Undefined 277 berichten Iets over Babba,,
Babba houd erg van mosterd en is een super gek mens met wie je heel erg kan lachen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten moest over Dox dus  was beetje in de warrie  okee Springveer dus  Is een echte puubster  typt heel druk en veel,je komt er bijna niet tussen maar kletst wel heel gezellig en kijkt nooit serieus op cam
|
babs ja een leuk en lief mens het enige verkeerde aan babs is dat ze verknocht is aan bolletje  nee babs is een tof mens je kunt met haar lachen en ook heel serieus zijn.
of ze nou als moderator chat of als lid ze blijft even gek
|
Dioxon Undefined 277 berichten Over Carin,
Carin is een hele aardige mod met wie je ook goed kan lachen. Met Carin blijft de scroll altijd wel lekker lopen..
top mens
|
|
iets over diox  nouuuuuu krijgen we het hoor hahaha   Diox is een lieve meid, heb altijd hele leuke gesprekken met haar over van alles en nog wat....als we elkaar bellen of beide de cam aan hebben dan kan het niet missen dat we minstens 1x last hebben van de slappe lach hahaha, Verder kan je met haar ook serieuze gesprekken hebben. En ze helpt je graag met dingen als ze het weet/kan. Tis een topper
|
wilma, tsja een leuke lieve meid die heel druk is met school en stgage.
ze is wel een gekkie maar je kan met haar ook heel serieus zijn.
ik moet zeggen wilma ik vind je heel aardig maar ik vind je moeder aardiger
|
carin is een lieve vrouw met een gouden hart... ze staat klaar voor iedereen... ook houdt ze van gein... je kan met haar lachen en je kan heel serieus praten en 1 dag geen mute van haar is een dag niet geleefd...
ga zo door carin... je bent een topper o_- |
Demon, staat altijd voor een ander klaar en vergeet hier door zichzelf wel eens  nou met der paarse ( als ze in de zon zit is het net roze) haar is heel anders dan van der gewend ben,
altijd grootste lol met iedereen maar kan toch ook wel serieus zijn  ennuhh carin vind jou ook aardig hoor 
|
|