Citeren13.02.20080 likes
visser, ik vind het erg knap van je hoe je met .. omgaat enzoo vind het ook enorm cool al die reisjes enzoo :P kortom TOP 

Advertise here!! |
Citeren13.02.20080 likes visser, ik vind het erg knap van je hoe je met .. omgaat enzoo vind het ook enorm cool al die reisjes enzoo :P kortom TOP ![]() |
Citeren13.02.20080 likes ik heb wel eens gesprek met je gehad queen maar om bij de pakken neer te gaan zitten schiet je nergens mee op positief blijven en positief doen en gewoon de dingen doen die je leuk vind zelfs een ander steunen sta ik voor open maar vind jou ook aardig en wil je raad ik zal het je niet weigeren je bent een toffe meid queen knufffffffff ![]() |
Citeren21.02.20080 likes pff ken visser niet zo erg goed
heb nooit een gesprek met hem gehad maar lijk mij een eerlijk en wijze man altijd een nettegroet bij aan komst en bij weg gaan kort om een goed voorbeeld voor anderen |
Citeren21.02.20080 likes brother is een hele lieve,eerlijke en gevoelige man.Ik heb altijd veel lol met hem maar kan ook hele serieuze gesprekken voeren met hem.Ook staat hij voor een ander klaar,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren22.02.20080 likes Bonneke is een lieverd en bedenkt van die grappige forum spelletjes ![]() Kus Piggy |
Advertise here!! |
Citeren25.02.20080 likes misspiggy,ik ken je niet zo goed maar de keren dat ik je gesproken heb,was zeer aangenaam.Dus ik vind je een lieverd en heb altijd heel veel lol.
kusss en knuff Bonn |
Citeren25.02.20080 likes yeahhhh iets over bonneke ![]() nou Bonneke is een lieverd heb er altijd erg veel lol mee enne kan ook wel serieuze gesprekken met haar voeren over van alles en nog wat ![]() kusssssssssssssss |
Citeren25.02.20080 likes wilma blijft een schatje en is sportief |
Citeren25.02.20080 likes iets aardigs over visser zeggen??
dat kost helemaal geen moeite!!! voor zover ik het begrepen heb, is visser al voor velen een steun en toeverlaat geweest in moeilijke tijden!!! je kan altijd bij hem terecht en hij is er dan ook voor je!!! en iemand vergeten... staat bij hem niet in zijn woordenboek!!! visser is de meest aardige en correcte persoon, die ik ken op de chat!!! |
Citeren25.02.20080 likes ik beschouw langemark als een goede vriend en voor mensen die het ff niet zien zitten mark zal je echt wel helpen en ik zie het als een soort plicht om klaar te staan als iemand met problemen zit daar ik ook onzettend graag een geintje mag maken |