|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve geminus,thanks dat is wel heel lief dat je dat schrijft en het mooiste is dat het ook nog zo is hihihihi.Je bent een hele toffe vent en heb altijd lol met je en kan ook goed praten met je,je hebt een heel goed hart en dat meen ik ook,kusss en knuffff Bonn
Bert niet doen,ik weet het soms is het moeilijk om de waarheid te lezen of te horen,maar ik meen het heel oprecht wat ik over jouw schrijf,kussssssssssssss en knufffff
Fijne avond allemaal Bonneke |
haaa ik vind iedereen ier boven mijne kop
lief en tof en heel goed te pruimen haaaaaaa
kusjes kiek Bollaert Carine |
Anonymous Undefined 65739 berichten ooh ik wist niet dat al zoveel mensen iets gestuurd hadden.
maar kiekje vcind echt sppr lief teege haar kan je alles zegge
kusjeeeee.xX.xx Queen :D |
queen ken je sinds kort en heb ernorm naar me zin als jij op het chat ben :D je kan gelukkig tegen een grap :D
rick Rick |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hmm rick een moeilijke..  Uhm een leuke jongen en erg bijdehand, maar dat is wel positief hoor..
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten laura,je bent een hele lieve meid en een eerlijke meid waar ik serieuze gesprekken mee kan hebben maar vooral heel maar dan heel veeeeeeeeeeeel lol,dikke kusssssssss en knufffffffffffffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bonneke je bent helemaal geweldig, ik gun jou het gelukigste leven wat ik iemand kan wensen. Met jou kan ik goed praten, serieuze maar ook gezellig gesprekken en je hebt me ontzettend veel gesteunt in die tijd dat ik het even heel moeilijk had met van alles en daar ben ik je enorm dankbaar voor. En we hebben natuurlijk ontzettend veel lol op de chat, maar dat is alweer eventjes geleden.
Veel liefs, kusssssssss&knufffffffffff Laura |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve laura,
thanks meis ennuh ik wordt er verlegen van,maar ik ben heel blij dat ik jouw heb leren kennen hier op kletsen met nog een aantal anderen.Ik wens jouw zeker alle geluk van de wereld en volgens mij heb je nu het geluk al een beetje gevonden,je weet wel wat ik bedoel en het is je meer dan gegunt en ga ervoor lieve Laura.
Ik wens je bij deze een hele fijne oudejaarsavond en een heel goed,spetterend uiteinde en de allerbeste wensen voor het jaar 2008 met heel veel liefde,en geluk.
Liefs,kussssssssssssss en knuffffffffffffffffffffff Bonn hvj als vriendin |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dankjewel bonneke heel lief..  En ik zou er zeker voor gaan, want dit kan ik toch niet los laten (je weet wel he)
nu wens ik jou ook meteen een hele fijne oudersjaarsavond! en dat het helemaal te gek en gezellig word en een gelukkig 2008! en hopelijk gaat het nu beter met je dochter!
Heel veel liefs, Laura kussssss&knuffff Hvj
|
Anonymous Undefined 65739 berichten eehhhmmm laura jaah eigelijk ken ik je niet zoo heeeeel goed maar ik vind je wel aarig hoor xxxxxxxxxxx Queen |
|