|
|
|
bonneke uhmmmmm
is nog steeds een lieve gekke vrouw
laat zich paar keer per dag op het forum zien en soms ook is ff op de chat, staat altijd voor een ander klaar, |
Anonymous Undefined 65739 berichten iets over Willie weer...  is een zeurkous per sms  oh nee.. da's niet aardig  Willie is zorgzaam,gezellige mod ook,is gek  en soms lief  kussie,  Babs |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
bonneke weer
tjeeetje wat moet ik nu weer bedenken
uhmmm
bonneke kliedert graag het forum vol
is een lieve aardige vrouw
staat altijd voor een ander klaar
en vind het jammer dat ik haar al ff niet meer gesproken heb.
Ze is nu postbode dus oppassen want voor je het weet kan het maar zo zijn dat ze bij je aan de deur staat met een stapeltje post die ze zelf niet wilt hebben 
|
kan over wilma niets aardigs meer verzinnen eigenlijk, zo is altijd gemeen tegen mij en moet altijd pesten, oke ik heb dan vanavond een viritueel bloemtje gehad dat si dan wel weer lief, maar verder
breek me de bek niet open
|
|
uhmm over carin jeeetjeeeeee nou moet ik toch echt goed na denken om iets aardigs over carin te zeggen
uhmmmmm
uhmmmm
uhmmmmmm
noujaaa ze kan wel aardig zijn..als ik soms lees op de scroll belt ze heeeeel vaak met me moeder  ze heeft van mij ook de naam carinlientje gekregen omdat ik dat wel leuk vond  noujaa ze is ook wel aardig en kan ook wel goed met haar praten als moet
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Iets aardigs over Bonneke.. uhm..
Valt er iets slechts over haar te typen dan?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Oelala over Nen  Nen zit vaak op scroll en leest dan met een half oog mee en is ondertussen druk met van alles en nog wat  Lurkt cola zo recht uut de fles...en dat ook nog es op cam  En nu iets aardigs over Nen....   Ze heeft nu een kort kapsel wat haar een volwassen uitstraling geeft  Ze schijnt goed te zijn met adviezen over de werking van pc's  En is altijd bereid tot helpen,zelfs met accounts aanmaken voor leden in spé  Kussie Nen!
|
over babs uhmmmmmmmmm
uhmmm ff denken maar weer
owjaaa ze heeft het op de chat ook altijd over eten
maar je kan het met haar toch ook wel over andere dingen hebben... ze kan goed dollen maar als het moet kan je ook serieuze gesprekken met haar hebben ze kan soms erg zeuren  maar ze is toch ook wel heel aardig hoor ze staat ook altijd voor een ander klaar
|
|