Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren27.11.20100 likes
eumh.. wilmaa ken ik nog van vroeger toen ze nog een gewone chatter was en nog geen Modje
Weet daar eigenlijk niet veel over te vertellen, vind die wel altijd aardig en vriendelijk.

Grtz
C.
Citeren14.12.20100 likes
compu, tsja ik ken je eigenlijk niet alleen een beetje van scroll en de dingen die je post op het forum.
op scroll ben je rustig je typt niet zo erg veel dus kan niet over iemand oordelen waar ik niet of nauwelijks iets van weet.
Citeren14.12.20100 likes
Iets over Carin
uhmm noujaa Ondanks dat ik haar soms plaag, is ze toch wel heel Lieve vrouw, we houden van de zelfde muziek en sturen elkaar ook wel eens liedjes door Je kan met haar veel lol hebben maar ook kan ze wel serieus zijn en heeft ze een luisterd oor als je dat nodig heb.
Citeren14.12.20100 likes
Iets over Wilmaa,

Wel, vind dat wilmaa veel bezig is met dr studie's, vaak las ik op chat dat ze veel bezig is met één of andere cursus of kaft.Is een zeer goeie instelling en eigenschap van Wilmaaa.

Grtz
C.
Citeren14.12.20100 likes
compu, is een hele lieve zachtaardige en gevoelige en niet te vergeten een mooie man, hij is weer terug van weggeweest en daar ben ik heel blij om. Dikke kus en knuff en een fijne dag

Advertise here!!

Citeren14.12.20100 likes
bonneke is een lieve aardige vrouw ze is zo gek als een deur maar kan ook heel serie zijn.
ze verwelkomt iedereen met een kuss en een knuff en is volgens mij blij met iedere chatter van kletsen.com als ze het forum maar vol gooien
Citeren14.12.20100 likes
weer iets over carin
noujaa veel meer dan wat ik al zei weet ik niet
noujaa ze kan ook wel aardig goed het forum volkliederen..en ondanks dat we elkaar plagen vaak kunnen we het ook wel goed vinden ;)
Citeren14.12.20100 likes
Iets aardigs over wilmaa,,

Met wilmaa kan je super goed lachen, en die houd het niet vol als ze voor de cam zit om niet in de slappelach te schieten..
Wilmaa is een gezellige vrolijke meid!
Citeren18.12.20100 likes
Iets aardigs over Dox,alias Springveer...

Typt vaak heel druk mee op de scroll,veelal onzin,zoals ik gelukkig nooit doe
kan geweldig zeuren dat ieman haar/zijn cam aan moet doen,en is het eindelijk zover,gaat ze met weet ik wie urenlang zitten bellenm.a.w. ze is er wel maar ook weer niet..
leuke meid die constant in een deuk ligt
Citeren18.12.20100 likes
Iets over babske..

Ik ken babske eerder als één van de mods van Kletsen.com, vind ze een zachtaardige persoon waar je altijd respons van krijgt wnr je dr iets zegt of vraagt.

Grtz
C.

Adverteer hier