|
|
|
whahahaahahha dat was indd leuk nen alleem jammer dat je nichtje mij niet hoorde  uhmm nouja iets over naatje uhmmm
noujaa ze is aardig heeft soms last van gekte  maar kan ook wel serieus zijn als het moet
kortom je kan alle kanten op met haar behalve de goede kant
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wilma vind iedereen wel een lieve meid of zegt ze dat maar gewoon omdat ze een bevestiging wilt dat ze zelf erg lief is.  meid voor mij ben je een schat, gekkerd, mallerd maar zeker geen lieverd  just kidding
xxxxxxxxx |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Oeee iets over Domi zeggen.. joepieee hihi
Domi is een hele lieve leuke zus, vriendin, vrouw.. staat altijd voor je klaar.. je kan met haar lachen maar serieus zijn kan ze ook.
Ze is heel creatief en daar is nog erg goed in ook nog..
Kortom:
Ik ben heel erg blij dat Domi mijn zus en vriendin is  Dikke knufffff en kussss voor mn zus
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heuuuum wat kan ik over naatje zeggen .....
"een heeel lieve leuke aardige mensss"!!!  )))
kuss en knuff elenaa |
whahaha domi nee hoor want ik weet wel beter  iets over elenaa
ken haar niet zo goed maar als ik haar op de scroll tref typt ze wel aardig mee
|
|
wilma tja ff wat over wilma zeggen . leuke meid sinds enige tijd modje wat ze goed doet . kan goed muziek maken wat ik al meerdere malen via cam heb gehoort . is ook aardig voor beestjes (rambo) .
ben igg wel benieuwd wat zeover mij zeggen ???
kus rik
p.s.
joehoeeeeeee hihi |
Anonymous Undefined 65739 berichten oh iets over rik zeggen
ken hem nog te kort maar lijkt me een aardige man
kusssss en knuffff |
joehoeeeeeeee rik whahahahha
ajax is een lieve rustige vrouw is regelmatig op de chat te vinden en op het forum laat ze ook wel zien dat ze online is  en staat altijd voor andere klaar |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bonneke  euh.... wie is bonneke  Nou weet je Bonneke ik ken je dan wel niet maar ik geef je wel een
|
|