|
|
|
Dioxon Undefined 277 berichten Iets over compu...
Ik ken compu als een gevoeligpersoon die eigenlijk voor alles en iedereen klaar staat als hij of zij hulp nodig heeft. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Iets over Diox..
eigenlijk moeilijk te omschrijven omdat ik vaak geen vat heb op mensen, maar zal mn best doen...
Weet dat Diox één van de jongste chatters is die vaak chat op scroll, ik vind ze best een typmiep  Nogal druk persoon, ze kan best aardig zijn...
maar je moet ze echt kennen denk ik.
Grtz
C. |
Anonymous Undefined 65739 berichten compu, gewoon een lieverd  en ik ben blij dat hij weer terug van weggeweest is.
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Iets over Bonneke:
Vind haar een lieve, aardige meid. Gewoon een toppie.  Kan gewoon gezellie met haar kletsen.  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Dioxon Undefined 277 berichten Iets over auto.. hm..
Auto is heel erg sociaal en kan soms lekker druk op klets zijn.
Ook vind ik dat auto humorlarische opmerkingen kan maken
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Iets over Diox...
Wel...ze is net jarig, werd 17,word een jonge volwassene.
ze is vaak bang van me...vraag me niet wrm, merk dat gewoon op scroll  i don't bite  C. |
Veer-Dioxon Undefined 18 berichten Nah maar weer iets over Compu.. (gelukkig nog nooit gedaan:tongue  Compu is ontzettend vriendelijk en heel erg sociaal.
Hij maakt voor de mensen die hij ook wat minder mag, gaat hij een topic aanmaken. Hij kan heel erg goed schrijven en hij kan altijd een luisterend oor voor de medechatters bieden.. Kortom compu is eigenlijk gewoon een topgast! |
dio lief gek ondeugend nooit stil zittend grietje.
ik vind je een toffe griet dio
|
|