Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren21.07.20100 likes
domi is een aardige vrouw staat altijd voor een ander klaar
kan serieus zijn als het moet maar ook plezier hebben is ze heel goed in.
Citeren21.07.20100 likes
domi, ik kom hier al een paar jaar, jammer dat je me niet kent, maar toch misschien ook maar beter dat je me niet kent.......... Maar ik geef jouw een dikke bos bloemen terug omdat ik het wel heel lief vindt dat ik een bloemetje van je krijg zonder dat je me kent...........

wilma, tsjeeeeeee moet ik weer iets over die gekke meid zeggen............ Ik vind haar een topwijffie, en kan heel goed met haar praten en heel veel lol met haar hebben, echt klasse meid
Citeren22.07.20100 likes
bonneke, hoeveel veren heb je nog nodig dan geef ik ze nu allemaal tegelijk.

nee hoor je bent en blijft een leuk mens, kan met jou serieus zijn maar ook zijn we niet vies van een dolletje
Citeren22.07.20100 likes
bonneke is gewoon een topwijffie zoals ik dat zeg staat voor iedereen klaar

kussssssss en knufffff
Citeren22.07.20100 likes
ajax is supper...omdat ze ajaxcied is
en kanjer en precies weet hoe amsterdamse is!!

Advertise here!!

Citeren22.07.20100 likes
Oe lala Daan.. ik mag iets over U zeggen

Es ff kijken...
ff mijn notitieblok erbij halen... blader... blader (2000 x) ...ja,hier staat wat over Daan.

Lolly verslindende Amsterdame...typt soms zingend...
windt zich soms op...

blader.. blader..

foont en smst heel wat af...

is wel gezellig als ik haar zie op scroll...
ja,dat was het wel
Citeren22.07.20100 likes
babs, een leuke, gekke, lieve en aardige meid.
zie haar niet vaak meer als lid kletsen en vind dat wel jammer.
in je shifts is het vaak heel gezellig en je weet vaak wel de sfeer erin te houden.

kaat ik vind je tof
Citeren22.07.20100 likes
wat ga ik nu van aardigs vertellen over Carin gewoon dat ik respect voor haar heb in alles wat ze doet en zo belangstellend voor de medemens Carin ga zo door en blijf je zelf een knuffel van Visser
Citeren22.07.20100 likes
visser is een lieve man die een luisterend oor heb en voor de zoveelste keer moet vechten heb diep respect voor hem

kusssssss en knuffffff
Citeren22.07.20100 likes
ajax, een geweldige lieve vrouw met ontzettend veel doorzettingsvermogen en ze geeft de moed niet snel op. Lieve Ria, ik heb heel veel respect voor je, en vanaf de eerste dag dat ik je heb leren kennen hier was de klik er tussen ons. hvj als vriendin, dikke kus en knuf

Adverteer hier