Citeren13.07.20100 likes

das een heele leuke meid...
en kliedert ook altijd alles vol

Advertise here!! |
Citeren13.07.20100 likes ![]() das een heele leuke meid... en kliedert ook altijd alles vol ![]() |
Citeren13.07.20100 likes danielle, je bent een hele lieve meid en een schat van een meid. Je kliedert aardig mee op forum en geniet volgens mij van het leven........... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.07.20100 likes ![]() ![]() maar lief... dat weet k nog zo net nie ![]() bonn... is een sgat van een vrouw.. die altijd voor jan en alleman klaar staat..en veel geniet van de kleine dingen in het leven.. en altijd aan andere denkt ![]() |
Citeren13.07.20100 likes ![]() |
Citeren14.07.20100 likes ![]() ![]() die emo kan je opverschillende manieren bekijken.. ![]() maar goed...bonn je bent in een woord een SCHAT ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.07.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daan, je bent een onwijs leuke meid met wie ik echt lol kan hebben, en je bent een moordwijf......... ![]() ![]() |
Citeren14.07.20100 likes ![]() je bent een heele lieve meid.. waar je alle kante mee op kan ![]() dus een woord een SCHAT ![]() ![]() |
Citeren14.07.20100 likes behalve de goede kant............... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.07.20100 likes weer over bonneke,
Nouuu uhmm het is een lieve meid dus die voor iedereen klaar staat en indd daan je kan alle kanten met haar op maar of je ook de goede kant opkan met haar ???? ![]() Dat weet ik nog net zo niet hahaha |
Citeren14.07.20100 likes Iets aardigs over Wilma? uhm.. jee ff hard denken hoor...
Ff zien.. ze belde me in de Makro en zat mn nichtje op te stoken om mij daar te etteren, ze hield me de hele tijd aan de foon.... hmmm Ach was wel gezellig ![]() Tis een hele lieve meid met ondeugende streken en dat maakt dr juist zo leuk ![]() |