Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren18.05.20100 likes
uhm iets over visser nouu

visser vind het leuk om het forum vol te kliederen
houd van voetbal fluit zelf ook graag en houd ook wel van een uitstapje te maken.
Citeren18.05.20100 likes
visser ja een trouwe kwisser van het eerste uur, een man die voor vele mensen een luisterend oor is, die nog steeds aktief is als scheid bij het zaalvoetbal.
op scroll zien we hem niet zoveel meer maar zo af en toe komt hij is even buurten.
visser een kuss en knuff terug van mij
Citeren18.05.20100 likes
nog 1 jaar blijf ik fluiten voor wie het willen weten dan vind ik het tijd om het over te geven wel het zaal funcionaris zal ik blijven doen maar ben begonnen in 1965 met eerste wedstrijden te fluiten en in 2011 word ik 70 dan is het mooi geweest maar Carin je blijft een kanjer en ook wilma en Ajaxfan ik zal er zijn als jullie me nodig ergens voor hebben kussssssss knufffffffffff
Citeren18.05.20100 likes
Ja indd visser

maar ik weet dat je dat heel graag deed wedstrijden fluiten, je had het ook altijd over de wedstrijden en hield ook altijd de tussenstanden bij toen ik nog op voetbal zat dat vond ik ook erg leuk

visser komt indd nog heel weinig op de chat maar zo af en toe komt hij toch nog wel om het hoekje kijken

en het forum volkliederen vind hij ook erg leuk om te doen
Citeren19.05.20100 likes
Wilma is een lief maar gek ding ,waar Ron en ik heel Gek mee zijn

Advertise here!!

Citeren19.05.20100 likes
petra, een lief warm persoon, staat voor iedereen klaar, dikke kus en knuf Ben je al met je opleiding begonnen?
Citeren12.07.20100 likes
ja iets over jezelf vertellen is een beetje lastig.............. maar ik sta voor iedereen klaar daar waar het kan
Citeren12.07.20100 likes
bonn een aardige meid idd ze staat voor iedereen klaar en is voor meinig chatter een luisterend oor.

ook lik en lebber ze via het forum alle kletsen.com chatters af daarom heeft ze aandelen bij de zovirax

bonn je bent een leuk ,lief en gezellig mens
Citeren12.07.20100 likes
hahahah thanks lieve carin, ik word er verlegen van.
Helaas ben ik nog maar weinig in room omdat ik het heel druk heb.
Maar Carin, ik vind jouw een hele lieve en toffe meid, en kan met jouw ook altijd een goed gesprek voeren, ook hebben we altijd lol met elkaar.
Je bent een moordwijf...............
Citeren12.07.20100 likes
iets over bonneke nouuuuu

kliedert altijd het forum vol
zie ik zelf nog weinig op de chat waardoor ik haar heel weinig spreek.
ze is altijd wel vrolijk en in voor een dolletje maar staat ook altijd voor alles en iedereen klaar.
en ze zal het met dit weer van nu wel niet zo leuk vinden om te moeten werken

Adverteer hier