|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
bonneke aardig beetje gek behulpzaam en als ze op scroll is ook een gezellige tante |
vrouwtje_50 Undefined 302 berichten |
peet is een schat en echte lieverd heeft altijd een luisterend oor voor iedereen en staat ook altijd voor je klaar maar dollen daar is ze ook heeeeeel goed in
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Eyy Wilma Ik denk dat jouw karakter een beetje overeen komt met de 2 dames boven jou ........kusss
groetjes Harry..... |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten BonBonneke is een lieve klets tante waar ik zo nu en dan lekker mee babbelen kan over van alles en nog wat
Kusssssssssssss Bonneke
groetjes Harry |
ploff ik kan over plofff zoveel schrijven maar dat doe ik niet, hij is gewoon een byzonder aardige man is behulpzaam en heeft voor iedereen wel een aardig woordje, en streelt bijna dagelijks mijn oortjes met zijn muziek.
ploff je bent een kanjer |
Anonymous Undefined 65739 berichten en zal ik dan wat liefs over Carin vertellen die ik al meer dan 4 jaar ken heb het genoegen gehad haar 1 keer te mogen ontmoeten en vind het een kanjer wat kwis leiden betreft dat mis ik echt wel Carin ik geef je een kussssssss en een knuffffffff Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten visser is een kanjer van een man en blijft mijn maatje
kussssss en knuffff |
|