Citeren06.05.20100 likes
ja dat moet ik wel en ik moet ademen whahahaha
maaruh noujaa behalve dat ze zoveel kliedert is en blijft het een gek mens
waar je mee kan lachen
maaruh noujaa behalve dat ze zoveel kliedert is en blijft het een gek mens

Advertise here!! |
Citeren06.05.20100 likes ja dat moet ik wel en ik moet ademen whahahaha
maaruh noujaa behalve dat ze zoveel kliedert is en blijft het een gek mens ![]() |
Citeren06.05.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.05.20100 likes Nee indd
dus anderen moeten ook maar eens reageren ![]() ![]() |
Citeren07.05.20100 likes weet je niets meer over mij te zeggen?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.05.20100 likes Ja he anders val ik in de herhaling das niet goed maar ik weet weer wat ![]() ![]() Bonneke kan je goed meelachen is een gekmens en kan niet ophouden met het forum vol te kliederen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren07.05.20100 likes whahahahahah heel goed wilma ![]() ![]() |
Citeren07.05.20100 likes ja he bonn ![]() Maarja met bonneke kan je eigenlijk wel alle kanten op maar ik betwijfel of je ook de goede kant op kan met bonneke ![]() |
Citeren07.05.20100 likes nou dan kom er even tussen was het aan het volgen
iets over wilma ze kan aardig het forum vol kliederen en ze is gewoon een lieve jonge vrouw waarmee ik kan lachen zoals ze bezig is op het forum |
Citeren07.05.20100 likes Zoals ik bezig ben op forum doe niet eens wat ![]() nou over ajax, ajax is altijd actief op het forum bezig en maakt veel mee maar ondanks dat kan je wel met haar lachen ook ![]() |
Citeren07.05.20100 likes Pfft.. Wat moet ik nou weer over Willie verzinnen?
Gezellige kletstante en ondeugend tot en met ![]() mja ze luistert soms nog wel naar me ![]() ![]() |