Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren26.02.20100 likes
wilma, een schat van een meid met wie ik veel lol heb maar ook goede gesprekken mee kan voeren. Helaas spreek ik haar veels te weinig. Dikke kus en knuf hvj als vriendin
Citeren26.02.20100 likes
Bonneke,Ja een leuke vrouw wat Wilkmaa al typte ,ik zie haar weinig op de scroll en meestal zie ik haar naam staan en dan typ ik terug bij forum en verder misschien kom ik haar tegen op het feestje in Einhoven op 12 Juni
Citeren26.02.20100 likes
helaas wolf, mijn zal je niet tegenkomen op chatuitjes en of feestjes, daar heb ik zo mijn redenen voor. Maar ik hoop je ook echt een keer te spreken op scroll, thanks voor je lieve woorden.
Nu mag ik iets over jou typen, nou zoals ik je ken ben je een hele lieve man die wel in is voor een lolletje en je houdt ook net als ik lekker kliederen op forum maar ik vind je een toffe gozer, dikke kus en knuf
Citeren16.03.20100 likes
ja iets zeggen over degene boven je??............... Kan moeilijk iets over mezelf zeggen he
Citeren16.03.20100 likes
nou kan je wel doen hoor bonn hahahaha

Iets over bonneke,
Nou spreek haar nog heel weinig maar merk wel dat ze het forum nog wel aardig volkliedert, en ze is aardig en staat voor iedereen klaar zover dat het kan.

Advertise here!!

Citeren16.03.20100 likes
is dat zo wilma, ja tuurlijk kan je iets over jezelf schrijven maar dat doe ik niet.
Wilma, een hele lieve meid die ongelofelijk sterk is volgens mij. Ze maakt ook veel mee maar ze blijft lachen, maar ik kan ook heel serieus met haar chatten. Wilma je bent een topmeid
Citeren16.03.20100 likes
hahah niet bonn ?

nou zelfde als vanmorgen eigenlijk
bon is een lieve vrouw altijd in voor praatje zowel serieus als voor de lol en is ook actief bezig op het forum
Citeren06.05.20100 likes
pfff moet ik weer iets over wilma typen, heel kort ze is een moordwijf
Citeren06.05.20100 likes
nou dankje wel bonn als je maar wel laat leven whahahaha moet ik zeker weer iets over bonneke er neer zetten nouja

ze kliedert graag het forum vol
Citeren06.05.20100 likes
je moet niets wilma, alleen naar het toilet maar ik moet nu weer iets over jou zeggen, ze doet net zo hard mee om het forum vol te kliederen

Adverteer hier