Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren25.01.20100 likes
miss ken ik niet zo goed maar zoals ik dr ken is het een vrolijke spontane meid , tot nu nog geen gezeur of onenigheid mee gemaakt altijd vriendelijk en respectvol , lieve meid komt graag voor andere op en staat graag voor een ander klaar waar kan
Citeren25.01.20100 likes
iets aardigs over Shir...
uhm..
komt ie..
Shir is een gastvrij mens die behoorlijk snel met 1 vinger kan typen,ze leidt Kletsen.com in goede banen,is heel lief voor haar vissen.
Citeren25.01.20100 likes
hahaahaah welke vissen , babs is iemand die haar kaken graag gebruikt tijdens het chatten

ps tis wel grappig als je visite naar vissen zoekt in een mooi leeg aquarium
Citeren27.01.20100 likes
shiley is een lieve meid die ws veel voor ander overheeft.kus anaisps shir,.hoe bedoel je dat,praat/zeg ik te veel?
Citeren27.01.20100 likes
anais leuke meid poosje niet op kletsen geweest maar komt zo nu en dan weer is ff om de hoek kijken.

Advertise here!!

Citeren27.01.20100 likes
Carin is een lieve en aardige meid,
weet meestal de laatste nieuwtjes en zor er dan ook voor dat we die terug kunnen lezen in de krant
en weet ook genoeg van de kletsjostiband af
Citeren24.02.20100 likes
wilma een toppertje........... Kan goed met haar opschieten en kan ook veel lol met haar hebben. Ook serieuze gesprekken kan ik met haar.
Citeren24.02.20100 likes
bonneke ik zie haar niet veel meer op scroll, maar ze is een leuk gezellig mens ook al heeft ze het best heel vervelend gehad
Citeren24.02.20100 likes
carin, een schat van een meid, ik kan goed met haar opschieten. Helaas ben ik niet zoveel meer op scroll door allerlei dingen, maar ik kom absoluut weer op scroll chatten. Carin je bent een moordwijf........
Citeren24.02.20100 likes
bonneke zie ik laatste tijd helemaal niet meer op de scroll en spreek haar nog heeeeeeel weinig
ook al gaat het met haar zelf niet echt super toch staat ze altijd voor een ander klaar

Adverteer hier