Citeren23.01.20100 likes
carin is gewoon een (te) gek wief maar altyd in voor een dolletje maar kan ook serrieus zijjn en ze is heel gek op engels drop hahaha
Advertise here!! |
Citeren23.01.20100 likes carin is gewoon een (te) gek wief maar altyd in voor een dolletje maar kan ook serrieus zijjn en ze is heel gek op engels drop hahaha |
Citeren23.01.20100 likes Peet is aardige,gezellige en lieve vrouw die altijd wel in voor een dolletje en ze staat ook altijd voor je klaar... is bezig om te stoppen met roken en dat gaat haar wel lukken ook. |
Citeren23.01.20100 likes Ja dit is ''geweldig'' een van mijn favorieten Carin leuk ,geestig,humor,gezellig en ze heeft een fiets waar ze graag oprijd als het mooie weer is hihihihi!!
zoennnnnnn Carin |
Citeren23.01.20100 likes Oeps foutje ik zat even verkeerd te kijken hihihihihi,
Haai Wilmaa is een leuk,lief,geestig vrouw die al een tijdje bij kletsen komt,vandaag was ze ook bij kletsen en we hebben eventjes met elkaar geklets voor korte duur!! |
Citeren23.01.20100 likes wolf lijkt me wel aardig maar chat te weinig met wolf weet wel dat hij van zoenen houd
zoennnnn en knufff |
Advertise here!! |
Citeren24.01.20100 likes Daar heb jij helemaal gelijk in wolf houd van zoenen bij kletsen dan he hihihihihi,
Tja over Ajaxfan,kom haar weinig tegen bij kletsen vindt het wel jammer maar weet wel dat zij een lief,aardig en helemaal gek van voetbal is en haar club is uhhhhhhh,wat was het ook alweer hihihihihihi Ajax een zoennn van wolf |
Citeren24.01.20100 likes Wolf (ook wel wolfje of wolven..)
Zijn grijzige hondachtige dieren die het op geitjes voorzien hebben toch..? Deze wolf is een oudere chatter die soms wat gezelligheid zoekt in de box. Hij is zorgzaam voor mensen (zijn familie en vrienden), en met sommige chatters heeft hij een band opgebouwd. Wolf en ik gromden in het begin weleens tegen elkaar, maar dat is verleden tijd. Soms snap ik nog niet wat hij tikt (bedoelt), maar dat zegt dan denk ik meer iets van mij.. pompidompidom next (grijns) |
Citeren24.01.20100 likes miss gewoon een leuk gezellig mens om mee te chatte, veel gekkigheid op scroll maar ook hele serieuse gesprekken en bijde moet gewoon kunne.
miss ik vind je gewoon een kanjer |
Citeren24.01.20100 likes Carin is een lieve aardige vrouw altijd wel in voor een dolletje en ook zeker voor serieuze dingen kan je bij haar terecht.
en houd zobeetje van de zelfde muziek als ik ;) |
Citeren25.01.20100 likes Wilm, leuke spontane meid met vlotte tiksels.. Serieus bezig met haar opleiding.. Ik schatte je in begin ook ouder in, komt natuurlijk omdat je zo wijs overkomt.. (knipooog) |