Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren22.01.20100 likes
hey bon,nou ik ben er tijdje tussenuit geweest maar ik ken bonnetje al lang via kletsen.....en jaaaaaaaa ik vind haar heel aardig en een lieve meidhopelijk spreken we elkaar weer snelfijn weekend
Citeren22.01.20100 likes
anais ken ik al een aardig tijdje via kletsen.com , er is een tijd geweest dat ze ook elke dag kwam , vriendelijke meid maar niet op dr mondje gevallen , gaat graag het woord aan als dat moet
Citeren22.01.20100 likes
Kijk aan ik mag iets vertellen over shirley!!

Als jullie vragen heb over alles en nog wat mag je Shirley mailen en verder is ze aardig,vriendelijk,een lieve vrouw maar ze mag best van mijn strenger zijn bij kletsen om iemand een kick te geven!!
Citeren22.01.20100 likes
wolf uhmmm
ken ik niet zo goed spreek hem wel eens via de chat
en is dan wel aardig tegen de andere chatters :-)
Citeren22.01.20100 likes
Wilmaa, de chatster met een "a" teveel in haar naam. . . .

Leuke meid, die ik helaas een keer ouder heb ingeschat dan haar echte leeftijd, ik hoop dat ze het me vergeeft! ;) Ze is fanatiek bezig met haar studie en zal als verzorgende menig patiënt een plezier gaan doen . . .

Advertise here!!

Citeren22.01.20100 likes
Definko.. ken ik niet zo goed, spreek hem via de chat wel eens, en lijkt me een aardige gozer zo via de chat
Citeren23.01.20100 likes
Dit is wel leuk een vosje,
Vosje37 ken een ietsie pietsie hij heeft humor, houd van msnen, doe gezellig mee met kletsen, soms Hij houd wel van een spelletje op de xbox, ik denk wel DAT Hij een toffe peer is!
Citeren23.01.20100 likes
Wolf (ook wel wolfje of wolven..)
Zijn grijzige hondachtige dieren die het op geitjes voorzien hebben toch..?
Deze wolf is een oudere chatter die soms wat gezelligheid zoekt in de box. Hij is zorgzaam voor mensen (zijn familie en vrienden), en met sommige chatters heeft hij een band opgebouwd. Wolf en ik gromden in het begin weleens tegen elkaar, maar dat is verleden tijd. Soms snap ik nog niet wat hij tikt (bedoelt), maar dat zegt dan denk ik meer iets van mij..
next... (grijns)
Citeren23.01.20100 likes
miss ken ik niet zo heel goed
als ik haar spreek op de scroll is het meestal wel gezellig en lachen :P volgens mij kan je met miss alle kanten wel op :-)
Citeren23.01.20100 likes
wilma, leuk , lief , aardig, gezellig speelt een instrument weet alleen ff niet meer welke

Adverteer hier