Citeren29.11.20090 likes
bonn is ook een lieve vrouw kan soms serieus zijn maar is ook wel in voor een dolletje
Advertise here!! |
Citeren29.11.20090 likes bonn is ook een lieve vrouw kan soms serieus zijn maar is ook wel in voor een dolletje |
Citeren16.01.20100 likes Willie... wat moet ik in hemelsnaam nog over jou vertellen???
Heel soms ben je gezellig, ![]() ![]() ![]() kortom,een toffe meid ![]() Ben wel trots op je dat je het zo goed doet met je studie,op stage,en ook nog hier als mod de boel komt opluisteren,en dan je korps nog! Je mag blijven.. ![]() ![]() kuske Babs. |
Citeren16.01.20100 likes whahah babs gek ![]() Maar thnxx hoor ![]() ![]() Maaruhh tjaa over jou wat te vertellen uhmmm Je bent wel gezellig kunnen altijd wel goed dollen maar ook serieuze gesprekken over vanalles hebben en ben ook blij jou te hebben mogen leren kennen hier ![]() owjaa de groetjes van catweazle he ![]() Kusss Willie |
Citeren16.01.20100 likes wilma lieve leuke aardige en gezellige meid, onze jongste moderator die zich toch heel goed staande weet te houden bij sommige vervelende personen.
owja ze is ook enorm goed in kaart lezen ![]() ![]() |
Citeren16.01.20100 likes whaha carin dat kaartlezen niet hoor haha
Carin is een lieve aardige & gezellige vrouw die altijd wel iets weet om over te praten |
Advertise here!! |
Citeren16.01.20100 likes wilma is een lieve spontane leuke en knappe meid
ze heeft altyd een luisterend oor voor anderen en is dol op haar kleine grote hond en ze heeft net als ik nu wel de pest aan sneeuw haha met andere woorden .. ze is gewoon een lieverd kusss lou |
Citeren16.01.20100 likes ja kan twinky niet zo goed maar lijkt me een lieve vrouw en ze weet dat ik af en toe op de chat wel eens een traantje laat vallen
kusssssss en knufffffffff |
Citeren17.01.20100 likes ajax, is een ontzettende lieve, zachte, zorgzame en gevoelige vrouw. Ik kan met haar lachen maar ook hele serieuze gesprekken mee voeren, en ze is er voor me als ik dat nodig ben, dikke kus en knuff je bent een topvrouw |
Citeren17.01.20100 likes tja bonneke weet ik niks meer over tezeggen
spreek haar nog heel zelden hier door al die drukte maar vind der nog steeds een aardige en lieve vrouw kan er goed mee dollen en serieuze gesprekken mee voeren :-) |
Citeren17.01.20100 likes nah wilma hoe kan dat nou dat je niets meer weet over mij?? hahahhahahahaha. Maar het is wel zo dat ik je veels te weinig spreek.
Maar goed, ik vind en blijf je een toffe meid vinden. Ik heb heel veel respect voor je, dikke kus en knuff en ik mis je............... |